Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoce

21. 04. 2013
0
0
361
Autor
Walt Dizzy

I přes to, že bude za chvíli léto po dlouhé a poměrně otravné zimě, toto je líčení domova o Vánocích.

Domov o Vánocích

Vánoce jsou jedním z nejlepších svátků v roce (jedinou výtku bych k nim snad měl, a to že jsou ve špatném období) a mým nejoblíbenějším místem o Vánocích je můj domov. V mém domově to vypadá jako v každém jiném: vstupní dveře skřípou a naříkají, aby uvítaly nově příchozího. Hned u dveří je botník, který má vždy nějaké místo pro boty, které si potřebují odpočinout a trochu se zahřát po té břečce (co většinou o Vánocích venku bývá). Na oknech visí záclony a potichu si mezi sebou šeptají, jako kdyby do nich vál letní vánek, i když je již prosinec. Pokaždé když otevřu dveře, dýchne na mně krásná vůně "frantíka" a čerstvě napečeného cukroví, které (v každém) probudí chuťové pohárky. Nejvíce snad člověka potěší, když se vrátí domů celý promrzlý a hned po vstupu do domu/bytu ho ovane teplo a vůně. Pak člověk snadno nabývá dojmu, že jediné, co potřebuje je lehnout si na měkkou postel a přikrýt se hebkou, vlněnou a přátelsky vyhlížející peřinou, která by ho postupně ukolíbala ke spánku. Domů se rád vracím i proto, že vím, že mě vždy přivítá klidná atmosféra (a o vánocích bych si dovolil tvrdit, že je to atmosféra 2 ). Snažím se o něj starat a doufám, že se bude starat i on o mě...

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru