Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vincek

17. 01. 2000
4
0
806
Autor
simon.s

..ale moh aspoň vodezírat, co?

a potom jsem šel pod mořem zvlněnym pod černym mořem bez hvězdic kormidel pod mořem vran jsem šel a svist křídel jsem neslyšel holka hukot vln jsem vůbec neslyšel slunce spalovalo moje nohy žhnulo přímo zespoda byl jsem bosej a konce stébel mě ostře píchaly pluky kopí bezcitnejch a jejich nadávky jsem neslyšel ty nechutný nadávky jsem vůbec neslyšel oči se mi svíraly bolestma hej, tak jako tobě stehna Je řeka vykousala ve skalách ostnatý drátoví natažený po loukách každej pták si jednou musí sednout zlato každej se chytí ze srdce mu zbydou krvavý stužky dáš si je do vlasů? -tvý ruce jsou to samý- šel jsem polem sám vlastní stín mě předbíhal šel jsem polem a má ocelová kámoška se vrtěla líbezně má malinká milenka z vlčího máku v křoví od kolejí a její vzdechy jsem neslyšel zlato ty nahý vzdechy jsem vůbec neslyšel zlato sedíš na svý posteli? v čistym prádle každou hodinu? s břitvou a kapesnim zrcátkem? zlato mluv si co chceš mejm uším svý vize šeptej já tě neslyšim já tě neslyšim já tě neslyšim nikdy a nikdy víc amen.
Yorick
24. 01. 2000
Dát tip
Tip. Necítím potřebu to komentovat.

Bříza
24. 01. 2000
Dát tip
A to já zasejc jo - podívej: Ty sis něco přečetl, poslechl, vdechl a sebralo Tě to - no nejsi sám. Ale: Ty to nejsi - a mě zajímá, co jsi Ty - je to jasný ? Tohle je nátěr vypůjčenou barvou - ne že by byl špatnej - naopak, je vidět, že až budeš hledat ten svůj, máš s čím zacházet ...

Fifes
21. 01. 2000
Dát tip
přesně to vystihuje aktuální období mého života. Díkes!

Anonym
19. 01. 2000
Dát tip
to je fakt poezie...mam dojem jako kdybych u toho byl. TIP

Merle
18. 01. 2000
Dát tip
Uch. Nemám moc rád takovýhle básničky... Ale tahle mě nějak divně zaujala. Při každým čtení se mi líbí víc a víc. Asi není k smíchu, ale já se musím usmívat (jen trošku :) ). Neslyšel, vůbec neslyšel, a ocelová kámoška. Čím víc o tom přemešlím, tím víc je to tip.

blackbone
17. 01. 2000
Dát tip
stačí
slyším to jasně

blackbone
17. 01. 2000
Dát tip
jo ještě jsem se vrátil
mrsknu sem tIp

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru