Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohlavím hnusná

05. 02. 2002
0
0
1597
Autor
Kachna

 

Jsem hnis v tvé ráně,

Jsem nemoc podlá,

Jsem kůl v srdci upíra,

Jsem zkrvavená modla.

 

Jsem kladná elektroda,

Jsem černá voda v kanále,

Jsem na hlavě hnida,

Jsem špína v kostele.

 

Jsem královna osudu,

Jsem zetlelá krysa,

Jsem písmo v Bibli,

Jsem rezavá mísa.

 

Jsem zneuctěná panna,

Jsem tělo bez duše,

Jsem hrobka faraóna,

Jsem ohrané klišé.


sk8ergirl
17. 06. 2003
Dát tip
To musela bejt fakt hustá krize....

Kachna
12. 05. 2002
Dát tip
Člověk má někdy takové chvíli, kdy se lituje. Určitě to zažil každý a možná zažívá. Nikoho bych za to neodsuzovala, ať je jakýkoli. Jinak by mně zajímalo, kdo to je ten Anonym63. Snad nějaký Honza??

Euchrid
12. 03. 2002
Dát tip
Liebe ist dr. Krieg

Duba
09. 02. 2002
Dát tip
Ne ne ne. Tohle vůbec není špatný. Velmi oslovující. Akorát bys to mohla domyslet. Nevěřím v ateistu fatalistu!

Kachna
09. 02. 2002
Dát tip
Teď nevím, ale kde je tam řečeno, že jsem fatalistka?

kachnička
07. 02. 2002
Dát tip
Vnímám to trochu jako ten druhý případ..., ale nezdá se mi tam pro ten případ: kladná elektroda, královna osudu a písmö v Bibli...Taky tomu moc nerozmím...

kachnička
07. 02. 2002
Dát tip
BTW......:o)))) případ...případ...já se to asi neodnaučím, nebo jo?....

Kachna
07. 02. 2002
Dát tip
Když "pohlavím" dosadíte "mužům" nebo "ženám", vznikne z toho ženám/mužům hnusná. Jevím se ženám/mužům hnusná. Tato báseň byla napsána v hluboké krizi, kdy jsem nevěděla jaký to má smysl žít, nechtěla jsem to skončit a tak jsem se z toho vypsala. Takhle řeším vždy nějakou krizi. Zobrazila jsem se tak, jak se v tu chvíli cítila - hnusná oboum pohlavím. Kachnička: kladná elektroda- přitahuje záporné částice královna osudu - má moc nad vším a to podle mě není dobře písmo v Bibli - jsem ateistka, takže mi to do této básně zapadá.

JohnieBass
07. 02. 2002
Dát tip
....ale, ale! Nechápu! Snad jen krátká indispozice Úplně jsem se lek! J.B.

mejdej
06. 02. 2002
Dát tip
Tak tohle se mi ale vůbec nelíbí, nerýmované, nerytmické, nepobaví, nerozesmutní, nenaštve, nanaladí, nerozladí, nesladí, nemastí.......(co to kecám) zkrátka ošklivé - nerad sice používám tak drsné slovo, ale nelze-li jinak....... navíc, má to nějakej smysl, nebo je to plácání do větru? protože odporující si fragmenty hatí jakoukoliv interpretaci.......

Kachna
06. 02. 2002
Dát tip
Mám radost, splnilo to svůj účel!! Řekl jsi ošklivá!!!! Zkus si dobře promyslet ten název. Snad pochopíš.

mejdej
06. 02. 2002
Dát tip
název jsem si promyslel, ale představuji si pod ním něco jako: 1. Podřízenost žen vůči mužům 2. Dívku zklamanou svým fyzičnem ale rozhodně ne to co jste napsala a personifikovat báseň až do takového absurdna, že by měla pohlaví - to se mi nějak nezdá pokud ovšem nemyslíš pohlaví jako - muž - žena, pak ale název smysl nedává taky protože básnička může být sice pohlavím nespecifikovaná, pohlavím dvojjaká, ale pohlavím hnusná? Asi bych od Vás potřeboval důslednější osvětlení předloženého, jinak si bohužel musím za dříve uvedeným stát.

djPes
05. 02. 2002
Dát tip
Sex ist ein Schlacht, Liebe ist Krieg...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru