Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tunelář z České republiky

23. 04. 2013
0
8
479
Autor
guru1

Tak jako každému slušnému občanovi mě záleží na domově. Bohužel zde vládne nepravost, loupežnictví a pár mafiánů si myslí, že je jim vše dovoleno. Bojuji proti tomu perem a budu i dále dokava´d se nesjednotíme a nevykopeme tu sebranku za hranice našeho státu. Možná je to utopie, ale když k tomu budeme lhostejní nezměníme nic a naše děti nás budou proklínat.

Tunelář z České republiky

 

Jsem tunelář z České republiky

, kašlu na zákony i politiky,

jsem hrdý, že jsem právě Čech,

žít jinde zkrátili by mi dech.

 

Můžu tu zde krást, podvádět i loupit,

vždyť poldové se dají lehce koupit,

někdy mi říkají, že jsem mafián,

zde platí jaký pán takový kmán.

 

Právem jsem hrdý, že jsem tunelář,

z huby mám velký trhající kalendář,

znám všechny nelegální velmi schopné triky,

v mé vile mám pozlacené všechny kliky.

 

Nakradl jsem si už vážně dost,

můžu si koupit i Karlův most,

nechápu ty co je to tu sere,

když každá ryba tak ráda bere.

 

Prachy tu ležej vážně na chodníku,

jen bejt nejrychlejší z těch podvodníků,

a až uvidím ty modré uniformní potvory,

zdrhnu jim na teplé Kajmanské ostrovy.

 

Tak Česká republiko máš vážně můj dík,

že se tu dá tak krásně žít,

a až ukradnu i ten poslední kámen,

teprv tehdy bude s tebou Česko ámen!!!


8 názorů

guru1
26. 04. 2013
Dát tip

Děkuji Milane a v příštím díle na opět natřu.

Guru


MILANO555
24. 04. 2013
Dát tip

Ještě, že si aspoň trochu umíme ulevit nějakým tím veršem a pořádně je osolit.  Držím palce a sol další podobná dílka.


guru1
24. 04. 2013
Dát tip

To si vistihl přesně Milane tak nějak o nás myslí. Ale nejvíc mě štve, že nás mají za dobytek co sežere vše co nám předhodí. my ale dobytek nejsme. Škoda, že si neuvědomuní, že bez nás by jim ty koryta nikdo neplnil a oni by se sami mezi sebou požrali. Každý moudrý panovník věděl, že se bez lidu neobejde a proto by sním měl spravedlivě zacházet. ono se jim to, ale vymstí. Jak se říká jak se do lesa volá tak se z lesa ozývá. Brzo poznají, že mají lid nemocný, otupělý, který nebude moc produkovat jak dřív a, že inteligence jim odešla do zahraničí. Kdo pak zde zbyde? Jen opravdu ti nemocní nebo staří a pár lidí co lpí na domově, ale ti ten stát na nohou neudrží. Mezitím mafie rozkrade co se ukrást ještě dá a nás koupí jiná bohatá země ve výprodeji tak jak je tomu v Řecku a na Kypru. To už, ale budem vážně všichni v pr...

Přeji hezký den

Guru


guru1
24. 04. 2013
Dát tip

Ahoj Richarde, ano poezie na to opravdu nestačí, ale lidé se musí nějak probudit. Asi jim nestačí to co čtou v novinách a vidí ve zprávách. Samozřejmě nejlepší buditel je šok. pouze kdyby lidé zažili nějaký šok změnili by se, ale já zatím na něj recept nemám, tak bojuji jak umím.

Měj se hezky a zas někdy na slyšenou.

Guru


Myslím, že bojovat poezií dneska už nestačí...

 


MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

Stát, to není charita, vykřikují politici, drž se svého koryta, naplňuj si pokladnici.


guru1
23. 04. 2013
Dát tip

To je pravda, ale jinde mají alespoň sociální jistoty, lepší potraviny a lepší soudní právo. Já jsem v cizině pracoval a vím, že když tam nějaký politik má skandál tak odstoupí jako loni v Německu. Ale u nás se ti virusové drží zuby nehty. To je ten rozdíl.

Guru


 zloději jsou všude, nejen u nás...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru