Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Augustin Sokol alias Gugu. 47 bookface.

23. 04. 2013
0
0
341
Autor
Gugu

Augustin Sokol alias Gugu.

47 bookface.

Začiatok 47 bookface.

Úsek 47 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 46 bookface.

Augustin Sokol alias Gugu.

47 bookface.

Začiatok 47 bookface.

Úsek 47 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 46 bookface.

III. KAPITOLA

... Nad oboma posteľami visela moja rakúska snajperská puška s modrastou osemhrannou hlavňou a nádhernou tmavou orechovou Schützen pažbou prispôsobenou lícu.

3. kapitola

Naproti oknám sú naše postele. Nad nimi visia snajperské pušky. Na pažbe mojej pušky je vyrezaný kríž. Je vytvorený z dvoch slov TENET. Takýto kríž si na pažbu vyrezala aj Katarínka.

Vkladám kľúčové slová: {

crucifix cross youtube

http://www.youtube.com/watch?v=QrGRKQxr540

http://www.youtube.com/watch?v=3Ps14S1HiYY

} VIII. KAPITOLA

... „Dobre,“ povedal som. Odopol som sponku na zlatej retiazke a dal som si ju okolo krku a zopäl. Svätý mi visel vonku na uniforme a ja som rozopäl blúzu na krku, rozopäl som si golier na košeli a svätého som pustil za košeľu.

8. kapitola

Aj Katarínka nosí na krku zlatú retiazku. Podobne ako ja. Na retiazke jej visí kríž ako symbol svätosti. Má ho schovaný pod košeľou. Tesne nad prsiami. Má vskutku nádherné prsia!

Koniec 47 bookface.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru