Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozdě

05. 02. 2002
0
0
766
Autor
kalvi

Pozdě

 

Vzalas mi duši,

teď je tvá,

jenže já tuším,

že už mizí tvoje tvář.

 

Vzalas mi srdce,

teď už ho nemám

a mne pozdě dochází,

jak málo tě znám.

 


Adletka
19. 02. 2002
Dát tip
Všechny Tvoje články jsem si přečetla - část ráno a tu druhou teď,večer...Také jsem si prošla kritiky ostatních!!! Pokud bych to měla shrnout - většinou jsou záporné, nebo bych spíš řekla s množstvím výhrad. Já bych chtěla souhlasit sice s tím, že na rytmu by si měl hodně zapracovat,ale spíš poradit - záleží vlastně spíš na drobnostech ... tvoje změnit na tvá,atd.), možná by pomohlo si po tom,co něco napíšeš přečíst si to v nějakém středně rychlém tempu a nahlas!!!!Tak snad vycítíš,kde něco chybí a naopak. Dále bych radila zamyslet se víc nad synonimitou,ať se to týká jednotlivých slov nebo myšlenek!!! To by snad mohlo napomoci částěčnému odstranění dojmu ze stálého opakování. I slovo "láska" se objevuje tak často, že si jí člověk může nechtěně znechutit. Ale hlavní kvůli čemu ¨jsem se sem vlastně rozhodla napsat - většina Tě tu kritizuje (já doufám,že předcházející slova bereš spíš jako radu než kritiku) a já bych chtěla právě teď tak trochu zkr¨itizovat všechny,co sem nějakou kritiku napsali. U mnoha z nich se mi totiž zdá,že přemýšlějí o tom,jestli má článek na tip,nebo ne=všechno ostatní nic moc. Málokdo vynaloží tolik času,aby se zamyslel,co člověk cítil,když něco takového píše. Tak.. a teď tu vypadám jako ta vševědoucí,atd. Tak to jste potom všichni na omylu a já bych byla ještě na větším,kdybych se tak cítila - naopak...;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru