Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odkaz

06. 02. 2002
0
0
917
Autor
Kachna

 

Světlo vody ozařuje tvojí duši

a já vím, že nemáš v sobě Boha,

stejně jako mě ti to sluší,

stejně jsme divocí jak ta voda.

 

Po minulé noci jsme se otevřeli

sobě a snad splynuli jsme,

abychom na tomto světě vytvořili

bytost, která má potkat Smrt.

 

Po minulém dni plném lítostí,

nenajdeme víc jeden druhého

a tápající ve tmě úzkostí,

nenajdeme smysl pro další život.

 

A tak umřem´ plni obav,

v nesourodém čase budem hnít

a naše děti radující se,

pochopí život také až po smrti.


Duba
09. 02. 2002
Dát tip
Mě to nepřijde tak nepatřičný. Co na tom, že ti neni šedesát. Klidně se to dá vzít mnohem obecněji a je z toho dobrá věc.

Sidonius
08. 02. 2002
Dát tip
Já nevím, jestli se dá po smrti něco pochopit. Ale jestli jo, tak už bude pozdě. A proto bych to neodkládal. Člověk, kterej to odkládá, pak zpravidla píše dost smutně. Pesimisticky. Kurva, na co ten doprdelizmus?

Gastarbajtr
07. 02. 2002
Dát tip
jak tu mám něco napsat, když je tu hnedka ta žlutá kritika? :-)

Albireo
07. 02. 2002
Dát tip
Ony ty rýmy i ve 2. a 3. sloce jsou hodně slabé. Líbí se mi (i obsahově) první sloka.

kachnička
07. 02. 2002
Dát tip
...mně to zase připadá nepřirozeně sestavený...:o( ALE LÍBÍ SE MI MYŠLENKA, ŽE ŽIVOT POCHOPÍME AŽ PO SMRTI....to se mi opravdu líbí!

Kachna
07. 02. 2002
Dát tip
Sice nejsem šedesátiletá, ani znalá světa, ale chtěla jsem se jednou tak zatvářit a...koukám,že se povedlo. Hnít....to je moc krásné slovo...moc..moc..

JohnieBass
07. 02. 2002
Dát tip
Zda pochopíme? To jednou zjistíme, že? Nebo ne? Neexistuje uspokojivá odpověď. Tak, tak... J.Bass

mejdej
06. 02. 2002
Dát tip
Tak slečno, zde jste nárok na TIP zažehnala poslední slokou své básně, která je obludná. Slovo hnít, které nemá v náladě a barvě básně co dělat, konec poslední sloky - mluvíte jak šedesátilrtá stařenka, znalá světa a života, neřku-li naznačujete že jste již po smrti.......... je to škoda, taková hezká básnička a zkažená poslední slokou, která se, jen tak na okraj, už ani nerýmuje......

dablik008
06. 02. 2002
Dát tip
jako mejdej, hlavne zacatek je fajn...ale konec... a vubec, zkus se zbytecne nevazat formou :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru