Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Augustin Sokol alias Gugu. 69 bookface.

29. 05. 2013
0
0
300
Autor
Gugu

Augustin Sokol alias Gugu. 69 bookface.

Úsek 69 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 68 bookface.

Augustin Sokol alias Gugu. 69 bookface.

Úsek 69 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 68 bookface.

Súťaž o super kondóm, ktorú inicioval Bill Gates, evidentne súvisí aj s najzákladnejším princípom existencie celého tvorstva. Je to princíp rozmnožovania. Milujme sa a množme sa! Je to aj princíp genetický. V tejto súvislosti sme najprv spolu s otcom vymysleli našu genetickú kocku. A následne hybridnú, unipolárnu, magnetickú, optoelektronickú a rotačnú spojku. Potom som sa to pokúšal patentovať. Nemal som ale z čoho zaplatiť príslušné správne poplatky. Bolo to preto iba zverejnené, v príslušných Vestníkoch Úradu priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, č. 11 z novembra 1996, na strane 64, a č. 8, a z augusta 1998, na strane 39: (21) č. prihlášky: 2 – 95; (71), (72) autor a majiteľ prihlášky: Sokol Augustin Ing., Košice, SK; (54) názov vynálezu: Genetická kocka; (22) dátum podania prihlášky: 02.01.1995; (57) anotácia: Didaktická pomôcka na výučbu, modelovanie a programovanie v oblasti molekulárnej genetiky a biotechnológie je zložená zo šesťdesiatich štyroch kociek. A tak ďalej ... (21) č. prihlášky: 871 – 95; (71), (72) autor a majiteľ prihlášky: Sokol Augustin Ing., Nitra, SK; (54) názov vynálezu: Hybridná, unipolárna, magnetická, optoelektronická a rotačná spojka; (22) dátum podania prihlášky: 06.07.1995; (57) anotácia: Spojka je spojovací prvok, zrealizovaný v šesťdesiatich štyroch variantoch, na rozoberateľné, magnetické, frikčné, elektrické, optoelektronické a rotačné spojenie spojovaných prvkov (1). A tak ďalej ...

Keywords: {

what is tantra sex? youtube

http://www.youtube.com/watch?v=SNAp_Il3nC4

tantra chakra dance youtube

http://www.youtube.com/watch?v=MlGkT_5Yn6s

www indprop gov sk co a ako patentovat

http://www.indprop.gov.sk/?co-a-ako-patentovat

„Týmto zverejnením vzniká jeden z najväčších a najaktuálnejších zdrojov technických informácií, ktoré sú dostupné vo svete.“

} Záverom srdečná vďaka za prečítanie. A prípadne aj za okomentovanie. Je to pre mňa vskutku tá najcennejšia informačná spätná väzba! Kontrakty na mňa:

asokol2001@gmail.com

+ 421 944 115 001


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru