Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Augustin Sokol alias Gugu. 73 bookface.

06. 06. 2013
0
0
527
Autor
Gugu

} Záverom srdečná vďaka za prečítanie. A prípadne aj za okomentovanie. Je to pre mňa vskutku tá najcennejšia informačná spätná väzba! Kvôli lepšiemu porozumeniu je ale potrebné sa preklikať aj cez uvádzané verejne prístupné webové stránky. Kontrakty na mňa:

asokol2001@gmail.com

+ 421 944 115 001

Okrem svojho pivo sokoly som si vymyslel aj svoje aspirínové pivo sokoly. Líši sa iba v používaných šumivých tabletkách. Namiesto multivitamínových sú tam aspirínové šumivé tablety. Spolu aj s C vitamínom. Konkrétne, je to ASPIRIN – C Bayer. Jeho zloženie je: Acidum acetylosalicilum, teda kyselina acetylosalicilová, v množstve 400 miligramov. C vitamín, teda acidum ascorbicum, čiže kyselina askorbová, v množstve 240 miligramov. Obidva tieto pivá majú vskutku vynikajúce liečivé účinky. Líšia sa iba vo svojich terapeutických mechanizmoch. Unikátne sa aj navzájom dopĺňajú. Navyše som si vymyslel aj ich nealkoholické varianty. Líšia sa iba v tom, že namiesto piva Braník sa tam požíva minerálka brusnianka. Ich varianty som nazval takto: 1. multivitamínová minerálka sokoly. 2. aspirínová minerálka sokoly. Brusnianka je minerálka z kúpeľov v Brusne pri Banskej Bystrici. V jednom litri má až 3,784 miligramov stroncia. To stroncium je v nezvyčajnej, ale v harmonicky vyváženej konfigurácii s inými chemickými prvkami. Mojej vzácnej priateľke sa podarilo v špecializovanom biochemickom laboratóriu dešifrovať unikátny fakt: Na celom svete jedine brusnianka má preukázateľné diagnostické a terapeutické efekty, ktoré sa dajú využívať pri liečbe zhubných nádorových ochorení. A to dokonca aj v ich pokročilom štádiu metastáz.

Keywords: {

kupele brusno obrazky

http://www.google.sk/search?hl=sk&sugexp=frgbld&gs_nf=1&cp=16&gs_id=2&xhr=t&q=kupelebrusno.sk&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1366&bih=677&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=pS93T6rZBaX54QSWxbmCDw

aspirin – c bayer

http://www.aspirin-c.sk/showdoc.do?docid=312

http://www.magister.sk/produkt/detail/produkty-od-a-po-z/aspirin-c-sumive-tbl-10/

http://aspirin.com/scripts/pages/en/products/html/aspirin_plus_c/

kúpele brusno sk

http://www.kupelebrusno.sk/

„Kúpele Brusno. Znovuzrodenie tela i duše.“


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru