Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Augustin Sokol alias Gugu. 75 bookface.

11. 06. 2013
0
0
443
Autor
Gugu

} Záverom srdečná vďaka za prečítanie. A prípadne aj za okomentovanie. Je to pre mňa vskutku tá najcennejšia informačná spätná väzba! Kvôli lepšiemu porozumeniu je ale potrebné sa preklikať aj cez uvádzané verejne prístupné webové stránky. Kontrakty na mňa: asokol2001@gmail.com ; SkypeName: Ing.Augustin Sokol ; + 421 944 115 001.

Úsek 75 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 74 bookface.

V tejto súvislosti si zaspomínam: Ešte v pondelok 18. augusta 2011 doobeda som pricestoval do kúpeľov Brusno. Asi hodinku po mojom príchode televízny štáb Slovenskej televízie natáča reláciu s názvom Kvarteto. A to aj so mnou. Túto reláciu som si ale v televízii pozrel až vo štvrtok 25. augusta 2011 od 18:35 hodiny. Pokúšam sa teraz nájsť zverejnenie tejto relácie na verejne prístupnej webovej stránke. Nachádzam však iba podobnú reláciu kvarteto. Citujem: „Sledujete záznam relácie vysielanej o 15:40 na Dvojke.“ Tak to aspoň všetko popíšem: Vstupujem do rehabilitačného bazénu. Ako tretí v poradí. Som iba v plavkách. Urobím plavecké prsiarske tempo. V ďalšom zábere vchádzam s peknou pacientkou do vírivého kúpeľa. Rozprávame sa. Potom cvičím v bazéne pod taktovkou peknej rehabilitačnej sestričky. Zatiaľ bez náradia. Iba s rukami nahor. Ďalšia pekná sestrička ma balí najprv do bielej plachty. Vyzerá ako tóga senátora v starovekom Ríme. V kúte sú tri rímske stĺpy. Pod nimi stoja sochy bohyne lásky a bohyne múdrosti. Potom ma sestrička balí do teplej deky. Ako faraóna v starovekom Egypte. Opäť cvičíme v bazéne. Tentoraz s modrými ohybnými tyčami z penovej gumy. Nakoniec už ako oblečený sedím na terase v spoločnosti pekných dám.

Keywords: {

www stv archiv kvarteto

http://www.stv.sk/online/archiv/kvarteto?date=2011-08-25&id=46154


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru