Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Augustin Sokol alias Gugu. 84 bookface.

23. 06. 2013
0
0
442
Autor
Gugu

} Záverom srdečná vďaka za prečítanie. A prípadne aj za okomentovanie. Je to pre mňa vskutku tá najcennejšia informačná spätná väzba! Kvôli lepšiemu porozumeniu je ale potrebné sa preklikať aj cez uvádzané verejne prístupné webové stránky. Kontrakty na mňa: asokol2001@gmail.com ; SkypeName: Ing.Augustin Sokol ; + 421 944 115 001.

Úsek 84 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 83 bookface.

Do tretice všetko najlepšie. Ale tu je to zdôvodnenie ešte menej logické. A takáto tendencia nelogickosti postupne pokračuje až po úsek 82 bookface. Takže, po tretie, je to úsek 80 bookface: Dal som tam stránky, ktoré sa vyhľadajú s kľúčovými slovami: monty python – man who contradicts people youtube; monty python – how to contradicts people youtube; monty python precision drilling youtube; monty python – airplane hijack youtube; charice – pyramid featuring iyaz – official music video w/ lyrics youtube; the oasis music video – from who killed amanda palmer youtube; obrazky python regius; www mojihadi nafoceno cz python regius; obrazky monty python. V intenciách logických princípov by tam skôr patrili iba stránky: o hadovi, strome poznania, rajskej záhrade, perlovom náhrdelníku, pyramídach, púštnych pieskových dún, oázach, slnečnom pletenci, schránke plodnosti, živej vode, trojuholníčku, bohyne jari, mušličke, tekutej voňavej myrhe, kučeravej kožušinke novonarodenej ovečky a zaoblených hôr bokov. Namiesto toho som sa tam ale najprv zastavil pri hadovi. Je to z dôvodov, že máme doma hada. Je to vskutku náš domáci miláčik. Volá sa Odis. Alebo tiež v zdrobnenine ako Odisko. Je to pyhton regius. Teda pytón kráľovský. Skrátka, je to kráľ medzi všetkými hadmi. Vlastníci pytónov kráľovských ich často nazývajú ako Monthy. To je zase podľa kultového televízneho seriálu Monthy python. Potom som ešte pokračoval stránkami: o pyramíde a oáze.

Keywords: {

intimacy.2001.dvd5.vob youtube

http://www.youtube.com/watch?v=GXdl2phWZh0

part 1/4 caroll baker 1975 private lessons lezioni private youtube

http://www.youtube.com/watch?v=8f3SJ5TTwss


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru