Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ať žije anorexie

08. 02. 2002
1
0
612
Autor
moribundus

Nechci vypadat tak jak vypadám, jako ostatně většina sebekritických bytostí...

Koupit, nekoupit? Sežrat, nesežrat? Proč zrovna mě musí hyzdit ty, jak je v mnoha časpisech uváděno, \"nevzhledné tukové polštáře??\" Jo ono se řekne: Jestli Tě má rád... Ale ukažte mi někoho, kdo by se zamiloval do třaslavé hmoty tvářící se jen občas jako člověk. Jistě, vědci je jasně prokázána příčinná souvislost mezi nadbytečnými kily a náladou jejich nositele, případně nositelky... Jak můžou mít ti vyžraní amíci pořád tak skvělou náladu??? Potřebuju shodit minimálně deset kilo... Snad těch 42 kg mi bude k ideální postavě stačit...
Krel
22. 08. 2002
Dát tip
hm...dobře napsané....

Arutha
27. 02. 2002
Dát tip
Myslim, ze bych radsi, aby osoba mne blizka vazila o 15 kilo vic, nez zit s pocitem, ze mi do chrtanu denne strka jazyk oleptany zaludecni kyselinou, howgh.

moribundus
15. 02. 2002
Dát tip
jo jo, taky jsem si říkala, ale pořád mi nějak nešlo do hlavy, jak tu poslední větu napsat jinak. Díky za tip :o)

moribundus
11. 02. 2002
Dát tip
to víš, člověk, který má skušenosti většinou ví, o čem mluví...Doufám, že už ses z toho dostala

horák
11. 02. 2002
Dát tip
Chystal jsem se, jak ti budu mluvit do duše. Ale ten konec byl dobrej. Nechápu, proč už to nemá tip. Je tam skvělej nápad, ale chtělo by si s tím dát ještě trochu práce.

Meggie
10. 02. 2002
Dát tip
Já...spadla jsem fo pekla jménem anorexie a bulimie. Moje počáteční pocity byly přesně takové - mluvíš mi z duše!!! Ale...anorexie za to nestojí.

moribundus
09. 02. 2002
Dát tip
Mě se to vůbec netýká, měla to být jen jakási narážka na mentální pohnutky anorektiček a jim podobné

Astalavista
09. 02. 2002
Dát tip
aha, tak to mě zmátlo, že je to psaný v první osobě. Ale je dobře, že se tě to netýká :)

Astalavista
08. 02. 2002
Dát tip
Vyžraný amíci maj jenom sami sebe a nic kolem. To my ne. Ani ty ne. A jestli máš teď 52 kg, tak si myslim, že máš k třeslavý hmotě daleko. Jestli teda neměříš 130 cm:)). (Doufám, že ne:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru