Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stěhování národů

18. 03. 1999
0
0
2541
Autor
Lolita

Konečně je tu klub, na který jsme všichni tak dlouho čekali! Klub, který konečně sjednotí všechny výrazné osobnosti, které se tu potulují, za cílem jednohlasného odsuzování perverzních, nevkusně provokativních, hnusných a jinak námětem, obsahem, nebo čímkoliv dalším nevhodných děl tady na Písmákovi.

...Klub pro lidi, kteří se nebojí říct svůj názor - nikdy a nikomu. Pro lidi, kteří se nevyhýhají ani ostřejším výměnám názorů - spíše naopak. Ničím z výše napsaného nechci a ani nenaznačuji, že zde budou zařazována pouze díla odsouzení až smazáníhodná. Ve větší míře se budeme na Písmákovi zabývat hledáním Krásy - a to v žádném případě krásy průměrné, ale Krásy - krásy v té nejryzejší podobě. V tomto směru mám na mysli především Krásu formy, obsahu, vyjadřovacích prostředků a harmonii v díle mezi tím vším. Zařazená díla by měla působit a čtenářům nabízet příjemnou a čistou radost nejen z psaní, ale také za Života. Proč vidět vše černě a utápět se v trapných problémech? Nemáme ve zvyku obdivovat dílo kvůli jakékoliv „zničenosti“ autora. Já osobně věřím, že problémy dokáží vyřešit peníze a - a to častěji - objetí a slova „Mám Tě rád(a).“ Písmák není místem, kde se dávají TIPy jako náplasti na různé „bolístky“, ač to tak občas vypadá. Na závěr bych ctěl ještě dodat, že klub nemá zájem na tom, být nějak výrazně aktivní, co se týče počtu zařazených děl, nebo počtu členů. Jak jsem již výše naznačil - aktivita členů v klubu je však podmínkou - spolehlivost a pokud možno co největší objektivnost ve všech směrech (stačí, když na Písmákovi) by měla být vizitkou každého člena.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru