Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hurá na víkend

10. 02. 2002
8
0
1884
Autor
breta

Bez komentáře

 

Konečně je tady konec týdne – a tentokrát dokonce už ve čtvrtek. Naplánoval jsem rodinnou výpravu do jižních Čech – kola, koupání a tak…. „Jasně, že budu doma brzo“ říkám ještě ráno manželce a snad tomu i věřím. Vrhám se do pracovního procesu, ze kterého mě vyruší až telefon – „Kde jsi?“ – „To už je tolik?“ – „Za hodinku jsem doma, určitě!“ Nemusím asi dodávat, že za dvě hodinky jsem doma jako na koni. Právě odbývá osmá hodina. Vše, co nebylo na mně, je připraveno – už tři hodiny – jak se dozvídám….  Mně přeci stačí sbalit jenom pár kousků oděvu, na auto namontovat zahrádku a nakonec připevnit kola. To nemůže zabrat víc, než čtvrt hodinky….

V tu chvíli ještě netuším, jak šeredně se mýlím.

Věci mám opravdu sbalené během pikosekundy a už jenom kola. Beru z dílny zahrádku a s pocitem, jak všechno v pohodě stíhám, se pouštím do montáže. Má to být takhle? To je zvláštní – jen přitáhnu a usadím jednu stranu, druhá mi vyklouzne. Ale ono to vždycky šlo ztuha…. Tak hlavně klid, začnu znovu. Ale tu střechu jsem asi neměl poškrábat ?! Kolem jde nějaké děcko a nevinně se ptá, co to dělám…. Ještě klidně odpovídám, ale už cítím, že pohoda je fuč. Nakonec to odnáší náš pes Rexík. Dovolil si totiž vyběhnout ze vrat a napoprvé neposlechnout výzvu, aby se vrátil…. Chudák ani neví, co to toho páníčka zase popadlo a mizí v boudě. Od začátku montáže uběhla první půlhodinka. Manželka přichází zkontrolovat, jestli ještě žiju.

A adrenalin bych mohl rozdávat. Nasupeně říkám, že pomoc rozhodně nepotřebuju…..

„Co tam dáváš za zahrádku? – ta je přeci na služební auto…..“ A svět se zastavil……..Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že houpací kůň je proti vám Einstein? Totálně ponížen vyrážím hledat tu správnou konstrukci. Není v dílně ani na půdě… A uběhla druhá půlhodina. To už nemám mobil – moje horší já ho vzteky odhodilo kamsi do trávy na dvorku. Vzpomínám si, že jsem asi půjčil zahrádku švagrovi. Asi pojedeme bez kol……. Přeci se nevzdám…. Sedám do auta a vyrážím za švagrem. Hurá – zahrádka tu fakticky je…. Třetí půlhodinka je v ……(háji). Dokončuji montáž správné zahrádky během pěti minut, kola jsou na střeše po dalších pár minutkách a můžeme vyrazit.

Už jenom najít mobil a jede se vstříc novým zážitkům…..

A pointa? Znovu jsem zvítězil nad tupou hmotou….. Ale tentokrát jsem měl fakticky namále.


Kytička
21. 01. 2003
Dát tip
Skvělé! ***

to je naprosto věrný popis začátku jakékoliv naší dovolené :o)))

malar
14. 10. 2002
Dát tip
Jako naprostý technický antitalent posílám úsměvné pozdravení.

breta
11. 10. 2002
Dát tip
Rowenna: jsem rád, že nejsem sám :o)) dík :o)

Rowenna
09. 10. 2002
Dát tip
Někdy je den blbec. A někomu se ty dny skládaj jeden za druhým. To je můj případ - abych se nedotkla.

beruška2
27. 09. 2002
Dát tip
No ale to jsem celá já, vidím se v každičké větě - nebyli my jsme v minulém životě dvojčata ? *

breta
27. 09. 2002
Dát tip
čolito: dík :o)) beruška: :o)) možná - kdo ví? :o)

Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
pěkný!! :-)

galaxy
13. 08. 2002
Dát tip
:o)))*

breta
13. 08. 2002
Dát tip
Vřelý dík :o)

Albireo
12. 02. 2002
Dát tip
Příjemný. Teda pro čtenáře.

Docela pěkné.

horák
11. 02. 2002
Dát tip
Pěkně napsané. Už se těším na něco dalšího, možná objevnějšího.

Dabi
10. 02. 2002
Dát tip
Hezky jsem si početla a zasmála se. Trefné :o) Můj t*

Orbi
10. 02. 2002
Dát tip
:-))) To sedí! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru