Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fejsbůk

25. 07. 2013
4
7
380
Autor
mijakucea

Tak jako všichni (dobře, skoro všichni) mám i já fejsbůk, tomu jsem se bohužel nemohla vyhnout, vlastně mě k tomu donutil přítel, který všechny podobné vymoženosti měl, tenkrát jsem asi nebyla in. A tak jsem svolila, nechala jsem si udělat svůj fejsbůkový profil. No páni, ten ale umí věcí, získal si mě hned. A stal se ze mě oficiální fejsbůkář. Spokojila jsem se asi se stovkou „přátel“, samozřejmě těch nejbližších, jak jinak. A tak jsem věděla, kdo měl co k snídani, obědu, večeři, jakého má doma mazlíčka, nebo jaké má auto a nedej bože jestli se náhodou nerozstonal  někdo koho možná znám, nebo zda se neléčí z těžké kocoviny, protože včera byla fakt hustá párty.  Děkovala jsem svému příteli, bez něj bych byla naprosto bez přátel, protože bych se s nimi musela setkávat osobně, no to by bylo hrozné že? V dnešní době…

Jednou jsem otevřela internet, abych se podívala co je nového u mých přátel, protože se v práci často toto téma rozebíralo. Zahlédla jsem velice hezky napsaný příspěvek své známé, kterou neznám zase tak dobře, a prosila v něm o pomoc při vymalování bytu, tak jsem se tak dívala a přemýšlela, kolik lidí se asi ozve, a že to určitě bude hned hotové, sama bych se s válečkem v ruce dobrovolně hlásila, kdybych paní jaksi lépe znala. Druhý den mě čekalo překvapení, zase ta stejná fejsbůkářka psala: „Je hrozné, že mám přes 400 přátel a ani jeden mi nenabídne pomoc, je mi z toho hrozně smutno, kamarádi se ozvou, jen když něco potřebují.“  Nečekala jsem ani minutu a hned jsem jednala, paní jsem si vymazala z „přátel“, teď si možná říkáte, že jsem pěkná potvora, ale ona zkrátka nebyla můj přítel v pravém slova smyslu, a jestli těch 400 říkalo to samé co já, tak to jí můžu akorát úpřímně politovat. S klidnou hlavou jsem tak činila dál, vymazávala a vymazávala...

A věřte mi, že se hned cítím lépe. Ano, mám málo přátel, ale můžu s naprostou jistotou říci, že mi pomůžou vymalovat.


7 názorů

Mno, na FB jsem byl registrovaný ještě dríve než začal svou slávu. A před několika měsíci jej definitivně zrušil. A o pár měsíců později založil nový účet, kde to ale už nejsem já.

Jinak myslím si že by to chtělo dopilovat, přijde mi to takové jako by tomu chyběla jaká si ucelenost. Jak bych to jen řekl? Zkrátka něco jako když se použije automatický překladač z Angličtiny do češtiny. Ano chybí mi zde osobitost.

V každém případě je to zajímavé na to aby se člověk nad tím alespoň zamyslel.


Skvělé, tak je to v dnešním světě, všichni jsou na netu nebo na facebooku apod, ale v reálu je nepotkáte! Dávám velký TIP


Alojs
26. 07. 2013
Dát tip

no... uvítal bych trošku propracovanější obraty, více konzistence v tématu (ty dva odstavečky jsou dost separátní) a koneckonců i dotaženější vtípky. V každém případě - já FB nemám, ale přítelkyně skrze něj vybrala dost peněz na autem zraněného pejska... Lidi se dali dokupy, každý přispěl... Jenom aby se nekydalo a nebylo to tak černobílé :) Hodně zdaru do další tvorby.


Anděl
25. 07. 2013
Dát tip

Nejen zábavné, ale vtipně nutí k  k zamyšlení. Děkuji.


Kapsa
25. 07. 2013
Dát tip

Dobré a zábavné počtení ; )

 

Těším se na další...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru