Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LOKOMOTIVA

Výběr: Lyryk
11. 02. 2002
2
0
1682
Autor
PPI

Dneska mám neskutečně dobrou náladu:-)))

 

 

 

 

                                                   LOK

                                         OM                OTI

                                  VÁM                           SE

                               MOT                                 AJÍ

                                KOL                                   A,

                                   KOL                               A

                                      SE                          MOT

                                          AJÍ                LOK 

                                             OMOTIVÁM.

 

 

 

 

 

 


Petula
19. 07. 2003
Dát tip
Hmjóó, tak Bobejš, nojo, tak toho jsem nečtla. Nelituju! Já měla skvělou vejmluvu, páč tatínek neměl rád komanče, tedy jako ty rudochy z Asie, ne z Ameriky, a tak mi napsal, že sme tu krávovinu (pardon, povinnou četbu) nesehnali, páč byl takovej zájem čtivochtivejch pionýrů, že na plebs už nezbejvalo, než si pučit Táborníkův rok… Tak jsem se naučila tábořit, ale do tajů jednotného zemědělského družstva jsem nepronikla! :o)
|||-_-|||

Cirilla
07. 05. 2003
Dát tip
My jsme zase kreslila za DÚ Robíka Kruzóovic. Taktéž kreslím, již od pěti let :)) Jináč na Bobše nešahat, je to kluk sympatická! Ale Tom Sawyer jeTom Sawyer. ;)

Cirilla
06. 05. 2003
Dát tip
alina: Bobeš byl hustej. Zdály se mi coby dítěti noční můry o umírajícím Františkovy či opilém Bobšově otci, stejnak ty lidi, co tohle dílo zařadili mezi povinnou četbu na hlavu padlí. A vůbec, ani tehdy tu Babičku jsem ve starobylých výrazech coby devítileté robě absolutně nepochopila :((

alina
06. 05. 2003
Dát tip
Ciri: tak to seš v předstihu, my jsme Bábi četli až někdy v 11 a to už docela šlo , akorát jsem se bála Viktorky :o)) Na Bobše nešahat! :o)))) Naše pančelka byla snaživka. My jsme museli mít z každý kapitolky za D.cv. nakreslenej obrázek!!!!!....dodneška to vidím jak vyšitý, jak se mi v sešitku ze třetí třídy skvěl nápis: "přečti a nakresly, co se ti nejvíc líbylo" ....Myslím, že zhruba z těch dob pochází moje totální úchylka na kreslení a malování všeho druhu! Inu tak poznamenává škola nevinnnné dětské duše! :o))

alina
14. 02. 2002
Dát tip
....tuším, že to byl Malej Bobeš, kterej pořád říkával LOMOKOTIVA, že jo?!!! Kdopak jste tu povinnou četbu taky zažili? :o))

Lyryk
13. 02. 2002
Dát tip
Je to trochu zamotané, ale jak jinak v obyčejném životě :-))))

Petula
12. 02. 2002
Dát tip
A taky KOLO-motiv-(m)ám Hravé...! :o)

░▒▓-_-▓▒░
«*»


1917
12. 02. 2002
Dát tip
to je mazec! (zaměstnanec ČD)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru