Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loučení s létem

28. 08. 2013
5
5
1072

A tak běžela. Lesem. Vlasy se jí zachytávaly o větve stromů. Ztrácely svůj lesk. A všude byly stříbrné míče. V tom lese. Skákaly. A ona běžela. A ty větve. Vlasy. V dálce byl slyšet smích vesmíru, vesmírného ticha. Nebo něco podobného. Z nebe padaly propisky, které už nepíšou. A ona stále běžela, kolem trati. Ve vlaku průhlední cestující, ukazovali na ní prstem. Ale nesmáli se jí. Jen se tiše rozpouštěli. Jako hadi na poušti. To ona spouští tu televizi. Dálkovým ovladačem ze stromu. A zkouší jablko, nebo švestku. Nebo něco úplně jiného. Co cítí teď? Všechny ty pocity a v okolí jen štěkají psi. Potřebuje tu ignoraci od květin a stříbrné balony zmizely. Křídou namalovaná holubice letí přes moře. Zvuk křídel rozezněl zvony. A šaty potřísněné červeným vínem. Stále ten maraton. Přes celý svět a vesmír. Za tou jedinou hloupostí. Blbostí. Bublinou. Technicky tě miluje. Automaticky pláče. V bezpečí hnízda zpívá Chybíš mi, chybíš mi, chybíš. Chybuješ. A pak pomalu umírá. Poslední letní joint. 


5 názorů

sveřep
04. 02. 2014
Dát tip

celkem jo


Minehana
31. 08. 2013
Dát tip

imaginace heźká, ale asi nejlíp bude, opravdu se ještě proběhnout po skutečném lese, než TO zas vypukne!


Benetka
30. 08. 2013
Dát tip
*IMAGINACE*

e.eucrow
29. 08. 2013
Dát tip

moze byt. *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru