Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V tramvaji

04. 09. 2013
1
2
320
Autor
Macko

V tramvaji...

Dnes jsem jel do práce tramvají. Byla by to jedna z těch nudných cest, kdy jen sedíte a koukáte ven, kdyby.... U Muzea přistoupila velmi načančaná starší paní, kdyby nebylo pět hodin ráno tak bych řekl že jde do divadla. Jenže záhy jsem poznal, že ona nejde do divadla, ale že se z divadla, tedy spíš z nějakého nočního flámu, vrací. Byla lehce pod parou jinak řečeno měla drobnou společenskou opičku. Asi bych si oné dámy vůbec nevšiml jenže ona si stoupla přímo k sedačce na které jsem si hověl já. Protože jsem slušně vychovaný vstal jsem a dámu jsem pustil sednout. Jenže dáma byla lehce mimo a než si stačila uvědomit že jí nabízím místo, sedačku obsadil ctihodný kmet který zrovna nastupoval. Pokud by se měl volit prezident republiky podle vzhledu, vystupování a oblečení, tento pán by to jistě vyhrál. Dámě to nebylo "recht" a začala, docela roztomile, žvatlat něco o tom že ona by si ráda sedla, protože není v kondici a že jí onen pán zasedl. Já jsem jen užasle zíral jak se tahle situace vyvine dál. Pokračování bylo zcela nečekané. Ctihodný kmet prohlásil že si má madam klidně sednout k němu na klín. Dáma ve velké večerní róbě poslechla a věřte nevěřte než jsme dojeli na Hlavní nádraží, pán pozval dámu na kávu a na kus řeči. Vystoupil jsem a přemýšlel jak bude jejich ranní setkání pokračovat. Napadlo mě několik variant, ale o tom psát nebudu, to ponechám na vaší ctěné fantazii. Takže vám přeji, abyste potkávali samé příjemné lidi a aby vás někdo pozval na kávu, i když právě nejste zrovna v kondici.

František


2 názory

Prosecký
06. 09. 2013
Dát tip

Trochu větší švih!


Sambuca
04. 09. 2013
Dát tip

Myslím, že se to dalo napsat "fejetonověji"

Ale jinak díky, je to příjemný čtení.)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru