Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I. Mág

13. 09. 2013
1
5
639

I. Mág

Docházím prvního pochopení. Uspořádávám si své první životní poznatky a zjišťuji, že svět má své principy, na jejichž základě funguje. Začínám mu rozumět. Ptám se a dostávám odpovědi. Začínám rozpoznávat své schopnosti. Nacházím svou cestu a vydávám se po ní. Jsem to já.


5 názorů

Garth: Přesně. Dohromady to tvoří větší celek, který lze vnímat jako ucelený příběh...

e.eucrow: To si myslíš ty, ale my - někteří ostatní - víme, že... Možná to na konci sám pochopíš. ;-)

Prosecký: Myslím, že časem to zjistíš...


Diana
13. 09. 2013
Dát tip
Tohle by mohl být úvod do nějaké povídky. Ale na samostatné "dílo" je to opravdu málo.

Garth
13. 09. 2013
Dát tip

to je prostě jedná z částí sbírky, neasi.

mi to přijde jako docela dobrý nápad, jestli v tom teda budeš pokračovat :)


e.eucrow
13. 09. 2013
Dát tip

doslova a dopismena o nicom, pricom mam dojem ze sa to snazi tvarit nesmierne hlbokomyselne a tajomne. prazdne tlachy.


Prosecký
13. 09. 2013
Dát tip

My ti blahopřejeme. Napiš si to hlavně do deníku. Ale co jsi tím chtěl říci nám ostatním?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru