Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hořící keř

13. 02. 2002
3
0
1191
Autor
lidka

Bez víry v hořící keř

sklouzáváš do žulového žlábku svých snů

 

Každodenní břitvou povinnosti

radost syté blaženosti

na nedaleký strom se utíká

 

Nečekej, povídej,

seber se a utíkej

 

Vrány čekají...


Brunhilda
07. 03. 2002
Dát tip
nak mi to dohromady nesedi :( ze by antikrestanska poezie??? :o))

lidka
15. 02. 2002
Dát tip
40: nevim, jak se to opravuje, nejde mi to editovat a vlozit znovu opravene? to bude kricet, ze dilo stejneho jmena tam uz mam. muzes mi poradit? dik Prokleti: dik za prizen, tesi me, po tech kritikach pred tebou :) nejak se mi nechce vysvetlovat, co jsem tim chtela rict a ze je mi jedno, ze keru uz horelo vic. zdravim do chocne!

Prokletí
15. 02. 2002
Dát tip
Co? Jaká Choceň? Mno jo...... lidčí, úprava děl je celkom jednoduchá... až budeš mít základní výpis, který se Ti objeví při vstupu na Písmáčka najeď na Mazání děl (+Aréna) (nebo vždy v levém rámu klikni na křížek vedle "lidka", rozjede se to níž a dej tam "díla") - hodí Ti to výpis všech Tebou publikovaných děl, stačí použít odkaz "Upravit" vpravo vedle nich a najede Ti oknénko podobné tomu při vklávání... tam uprav co chceš, zadej "Uložit" a je to hotové... brnkačka, ne? Měj se m.

chorus
15. 02. 2002
Dát tip
Vyser se na všechno je to výborný!

Wopi
15. 02. 2002
Dát tip
trochu neučesané, ale tip

čtyřicet
14. 02. 2002
Dát tip
Hořící keř v první sloce je už dost ohrkaná metafora. Jako narážka příliš jasné. Žulový žlábek - pěkné. Ale snů? Čekal bych tam jiný přívlastek. Asi dost dobře nechápu. Povinnost, blaženost v druhé sloce - šedivé abtrakce směřující k alegorii - to já nerad. Vyhodil bych se, oprav si stom. Zbytek dobrý. Celkový dojem - rozpačitý.

Prokletí
14. 02. 2002
Dát tip
lidko, rád bych, abys věděla: moc se mi líbí, jak píšeš... dávám si Tě do svojich obľubených, ju? Díky m.

Drakkan
13. 02. 2002
Dát tip
2/5 hmmmm....nevím co bych k tomu řekl...nevidím v tom celkem žádný smysl ani význam...snad ty vrány...

Krel
13. 02. 2002
Dát tip
zajímavé...ten konec trochu..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru