Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Při zrcadlení vlaštovek

13. 02. 2002
8
0
1009
Autor
Casenka

Napsáno pro člověka, k němuž cítím hlubokou úctu a upřímnou oddanost.

Tam v dálce, kde zrcadlení

vlaštovek sbírá se v oblohu,

tam kde bludičky

s křídly plachetnic

osvětlují sloupoví nebes,

tam kdysi spadl lístek

ze stromu,

s pamětí sedmi krásek

života.


Kdo pozvedá jej,

procitá v nesmrtelnosti

křehkého květu.


Dovol mi zvednout

Tě na kolínka nebo

sletět s Tebou po boku.

Kytička
04. 06. 2002
Dát tip
Krásné *

vero
19. 02. 2002
Dát tip
*

_Sahure_
15. 02. 2002
Dát tip
kdosi kdysi napsal a mohlo to být trošku jinak, než to napíšu: "Jsem ten, kdo dokáže ze země zvednou peříčko a znovu jej nezahodit.." Dá se říct jednoduché, ale hluboké. Hm..dobrý, jen tak dál.

Casenka
15. 02. 2002
Dát tip
Všem Vám moc děkuji, budu se věnovat jen otázkám provedení básně, soukromý náhled si s prominutím nechám jen pro sebe, poněvadž to sem nepatří. Těší mne, jak jsem jednou Drakkanovi napsala, že jste se zaujetím (snad) četli tuto báseň. Byla napsána za pár minut, ačkoliv kostra toho, co jsem chtěla říci, se vytvořila den před tím. Zkrátka báseň dozrála. Já miluji a nanejvýš oceňuji důvtip, inteligenci, krásu a něhu. Když máte člověka, jenž tomuto odpovídá, píšete právě takové básně. Tak jsem do toho soukromí přeci jen vlezla, asi jen proto, že jsem šťatsná. Promineš mi to?:-)))))

Pepo
14. 02. 2002
Dát tip
Súhlas s predošlými kritikami. Tip.

Bacil
14. 02. 2002
Dát tip
Opravdu moc laskavě napsané.

Drakkan
13. 02. 2002
Dát tip
3,5/5+T hezké...plné Lásky...

Albireo
13. 02. 2002
Dát tip
To je krásné, Kačenko! Snad žádná jiná se mi od Tebe tolik nelíbila. Snad nejvíc na mne zapůsobila poslední sloka. On Ti bude za tuhle krásu jistě moc vděčný. Bez váhání tip.

Amanda
13. 02. 2002
Dát tip
Mile nezvikle ale moooc pekne pojmenovane...!*

Krel
13. 02. 2002
Dát tip
!!* krásné..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru