Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednodílovka Harry= Doučování

26. 09. 2013
0
1
148
Autor
Mrs.Styles

Příběh je o dívce jménem Tereza a té se ve škole příliš dobře nevede a proto jí její mamka zařídlia doučování.Ale nebude to tak jak si myslela.

Je pololetí a vy jste ve škole dostali vysvědčení.Víš že to nebude žádná sláva,dvojky skoro ze všeho,ale nejhorší je pro teme matika.Došla jsi domů a plácla sebou na gauch.Asi hodinu po tobě přišla máma."Ahoj zlato tak co bylo ve škole?"zeptala se hned ještě ve dveřích."Ahoj mami.Dostávali jsme pololetní vysvědčení." dala jsi jí papír." máma nevypadala,že by se zlobila,dokud se nepodívala na známku z matiky."Terezo,ty propadáš z matematiky?"zvýšila na tebe rozzlobeně hlas."To si ze mě děláš srandu,vždyť ti dřív tak šla!Potřebuješ doučování,pokud si do konce roku nezlepšíš známku,tak ti zakážu veškeré kroužky."zhrozila jsi se."Mami,ale.."neměla jsi slov."Už jsem řekla,někoho ti najdu."

Po 3 dnech

Přišla jsi domů a máma už čekala se zprávou."Ahoj mami."pozdravila jsi ji zničeně."Ahoj,představ si už máš doučování z matiky.Přijde dneska v pět."nebyla jsi moc nadšená,ale co jsi mohla udělat? Přesně v pět zazvonil zvonek u dveří.Seběhla jsi dolů,ale máma už otevírala."Ahoj,ty budeš ten hoch který bude doučovat Terezu.Pojď dál."to je trapas!No..páni čekala jsi šprta s brejličkama,ale tenhle kluk byl přesný opak.Byl to takový ten typ kluka po kterém holky šílí a může mít jakou bude chtít."Ahoj,jmenuju se Harry Styles,chodím do vedlejší třídy,rád tě poznávám."řekl když tě uviděl."Ahoj,Harry ráda tě poznávám,jmenuju se Tereza Juklová."řekla jsi s úsměvem."Nechceš něco k pití Harry?"zeptala se tvoje mamka."Ne to je v pohodě.My se půjdeme učit." zavedla jsi ho do svojeho pokoje a vytáhla jsi učebnice matiky.Byla jsi před ním trochu nesvá."První se tě chci zeptat co nechápeš budu to s tebou probírat znovu a vysvětlím ti to."oznámil ti.Pomyslela jsis,že to bude fuška."No nechápu to od.."nalistovala jsi jedny z prvních stránek a ukázala jsi prstem na stránku."No dobře tak ti vysvětlím postupně všechno a pustupně to budeme opakovat."sedli jste si na tvůj gauch.Podívala jsi se na nějo,zrovna si spravoval neposedné kudrliny.Pravda celkem se ti líbil."Proč se na mě tak díváš?"zeptal se tě a nasadil úsměv.Začal ti vysvětlovat učivo a v jeho podání jsi ho začala konečně chápat.Dal ti nějaké příklady na počítání."Všechny jsou dobře,to je skvělé."vzal tě a zatočil tebou na výraz toho jakou má radost.Postavil tě na zem a ty ses mu podívala do těch nádherných zelených očí.Naklonil se a políbil tě."Terez promiň já nechtěl."řekl když se odtáhl a došlo mu co udělal."Ne,to je v pohodě,mě se to líbilo."vrátíte se k matice,ale pořád se po sobě nějak díváte,jinak než předtím."No to by asi pro dnešek stačilo."řekl asi po hodině a půl.Neudržela jsi se a dala jsi mu pusu.On ti ji oplatil."Sice bych neměl,ale nemůžu si pomoct.Tak zítra Tery."hodil po tobě poslední sladký úsměv a odešel.Od té doby co tě začal doučovat,spolu chodíte a díky němu jsi se ve škole dost zlepšila.A co víc jste spolu hodně šťastní.


1 názor

lucifuk
28. 09. 2013
Dát tip

Rušil ma spôsob rozprávania. Akoby kamoška rozprávala kamoške o nej samej, niečo čo si nepametala. A tak isto tomu treba dať odseky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru