Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

superSUPERježiš SupperVYHODNOTENIE ><(((°>

03. 10. 2013
0
17
1139

Do súťaže sa tentoraz zapojilo nespočetné množstvo autorov (odhadom 5). Kvalita diel ma potešila a preto udeľujem každému účastníkovi špeciálnu cenu: 3 odpustky + vyvraždenie prvorodených v ním vybranej obci, alebo mestskej časti. A teraz už k vyhláseniu:

Víťazom tipovacej súťaže sa stáva Ápéčko so ziskom najmenej tipov - len 3 (to je aj tak dáko veľa, kurnik...)

Kríž svätého Petra (pre miláčika publika) získava papouch s 9 tipámi.

Cenu poroty získava Garth za svoje neobvyklé poňatie masturbácie.

Makoves a Kristova noha získavajú cenu svätého Beda Venerabilisa za svoj prínos silný historický.

 

Milujte sa a radšej sa veľmi nemnožte, už vás je jak nasraných.


17 názorů

Garth
08. 10. 2013
Dát tip

Syd to napsal hezky, ale stejně si nedám vymluvit, že písmák je ten brouk. (superkouli nemůžu posoudit, ale vzhledem k tomu, že v ní nesoutěžím, tak to asi moc kvalitní nebude.:P)

Na druhou stranu se mi nelíbí, že se tu znepřátelujeme. Pojďme se místo toho mít rádi.


Syd Octopus
07. 10. 2013
Dát tip

Oldjerry: Tak ja neviem, či ťa v tvojej nekonečnej múdrosti napadlo napríklad to, že prínos pre písmák je ten, že to tých ľudí baví... ono tá superkoule nebaví nikoho, ani vyhlasovateľku a ide sa to len z povinnosti...

Makoves: Tak nesúťaž.


Makoves
07. 10. 2013
Dát tip

 Super, dokud se tady píší oslavné komentáře, je vše v pořádku. Ale běda tomu, komu se něco nelíbí a napíše to.

No nic, nebudu se přít o blbé S ve slově a a ni o tom, co se Vám nebo mně zamlouvá. Tahle soutěž je o ničem a jediné řešení, které vidím je nesoutěžit v ní.


Garth
07. 10. 2013
Dát tip

to je hrozně divnej fajt okolo příspěvků na hlavní stránce... třeba "přínos pro písmáka"... ten písmák, to je podle mě nějaký zvíře, který spí ve sklepě hned vedle serveru. je velký, dva metry dlouhý a metr vysoký. pravidelně se mu musí zvlhčovat kůze kýbly vody a do pusy se mu dává zvláštní teploměr, který ukazuje, co je a co pro něj není přínosný.

celou dobu jsem si také říkal, kde se berou tipy, ale už to vím. písmák se totiž krmí vším kolem sebe a tím roste. naštěstí taky vylučuje, jinak by se za chvíli nevešel do místnosti. a právě to co vyloučí se zpracovává a vyrábí se z toho tipy.

tím je zajištěn písmácký koloběh života a brouk bude žít, dokud nebude zapomenut. jako královna Mab.


Oldjerry
07. 10. 2013
Dát tip

Octopodus - destruktívna kritika... no čo?  čo je na tom nepochopitelné?  ak kritika nie je doprovodená konstruktívnym návrhom. To nie je iba otázka veku, priatel...


Oldjerry
06. 10. 2013
Dát tip

papouchu - i když mi na to budeš s... tak já ti to podepisuju...


papouch
05. 10. 2013
Dát tip

Sám jsi kravina. Doporučuji nejdřív vyskoušet opáčko z pravopisu. A pak teprve opatrně lézt na literární servery, netoliko vypouštět blbé rozumy do kritik.


Makoves
05. 10. 2013
Dát tip

Zúčastil jsem se, vyskoušel a pokračovat nebudu. Tohle není soutěž pro mě, tohle je kravina.


Syd Octopus
05. 10. 2013
Dát tip

si pristarý na to, aby si to pochopil


Oldjerry
05. 10. 2013
Dát tip

Měl bych jednu otázku: jaký přínos pro Písmáka mají takovéto kecy? To ta KOULE má daleko větší přínos než sarkastické zlovolné žgryndy.


papouch
03. 10. 2013
Dát tip

to jsou divné výsledky..

já bych myslel, že absolutním vítězem ve všech kategoriích je chroust


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru