Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Palindromy

14. 02. 2002
3
0
2759
Autor
PPI

Tak toto je pár mých nahodilých palindromů.(tj. útvary, které se čtou stejně zleva jak zprava;v tomto případě nehledě na interpunkci;např.: (:-Kobyla má malý bok:-)) Nehledejte v tom žádnou souvislost:-))))

Gregory má samý Roger G.
Nu, tolik kilotun.
Saze zas.
Mete všade Eda světem.
Chemie i mech.
Co mop ? Vše dá Hádes v pomoc.
Dne moto: Palindrom i spáchá psí mord, Nil a potom End.
Bude mít sup kata ? Žito totiž ?! A tak pustíme dub.
Nejdelší ticho, oh, cítíš led jen.
Kapr pak !?
Na potom, Oto pán!
A do vlaku kukal Voda.
Otoman na moto.
Tele velí mile velet.
A násep valila v pesana.
Koženka má mák, né žok.
Lepšíš i čišís pel.
Pelyněk, okeny lep.
Lásky, to dotyk šál.
Prsten ovonět, srp.
Zebra, dar bez.
Dejdar rád jed.
Karamely, pyle, má rak.
Co mop a Ned ? Jde na pomoc.
Nezákaz za kázeň.
A velitel velí víle. Vletí levá.
Motýly, to má motýlý Tom.
Ceně Venus Andromedél bledě nasune mord věnec.
Noha noží, běda ran, na řadě bizon a hon.
Nebe volá haló v eben.
Ona jíl Evita v rukávu u vaku řváti velí Jano.


Aki
20. 09. 2002
Dát tip
docela jsem se chlámal, některý ti musely dát asi pěknou fušku :o) tipa za to :o)

PPI
17. 02. 2002
Dát tip
Kdybyste se chtěli podívat, měl bych tu pár dalších nenahodilých "násilných" palindromů:-))) Některé lepší...některé horší....uvidíte:-) Mám je jako další dílko....Palindromy II....

proto
16. 02. 2002
Dát tip
to zas ne ! já se jen divil, že píšeš jak jsou nahodilé :) ze všech nejlepší je palindrom: kobyla ma maly bok, ale už ho znám dlouho z těch tvých se mi líbí: Noha noží, běda ran, na řadě bizon a hon. Nebe volá haló v eben. Dejdar rád jed. Lepšíš i čišís pel. Nejdelší ticho, oh, cítíš led jen. Kapr pak !? Pelyněk, okeny lep. Lásky, to dotyk šál. Tele velí mile velet. Zebra, dar bez.. je to dobře se si hraješ, i když to zní krkolomně, ale někteří básníci takové konstrukce používají normálně (např. Inventor) :)

PPI
16. 02. 2002
Dát tip
Už kuju další:-)Myslím,že některé z těch budoucích by se ti líbily daleko víc:-) To už nahodilé nebude:-))))) Nejlepší že je "Kobyla ma maly bok " ?:-) Nu, snad spíš proto, že je to asi nejznámější:-)Taky mě zaujaly některé kousky od Chlebnikova:-)(Celý je jílec;repot se šíří,míří šestoper,šílíš?,etc...)

Kastel
15. 02. 2002
Dát tip
Dám T, protože tohle je fakt dřina.

Albireo
15. 02. 2002
Dát tip
Některé jsou moc násilné, ale klobouk dolů!!!

PPI
15. 02. 2002
Dát tip
Máte pravdu:-))) Je asi fakt lepší se nesnažit něco udělat za každou cenu:-)Ale zas kdybych to měl probírat a odstranit ty "násilné"...vůbec,probrat to...tak byste si asi nic nepřečetli:-))))

proto
14. 02. 2002
Dát tip
neřekl bych že jsou nahodilé, spíš některé jsou "palindromy za každou cenu", ale pobavily mě ty neobvyklé konstrukce :) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru