Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Write My Life- Dash Leebo

20. 11. 2013
0
5
222
Autor
Dash Leebo

Ahoj! Dnes som sa rozhodol napísať akýsi druh životopisu alebo Write My Life.

Moje meno je David (bez dlhého a) Novotný. Narodil som sa tri mesiace a sedemnásť dní po začiatku nového milénia v Nitre, kde doteraz žijem. Keď som mal (ani sa nepamätám koľko) mesiacov, presťahovali sme sa na Chrenovú. Chodil som do školky Sv.  Gorazda. Môj život išiel dobre, otec kúpil počitač (nech je mu kovošrot ľahký) a všetko vyzeralo skvele. Nastal však čas ísť do školy. Keď prišlo prvé polročné vysvedčenie, dozvedel som sa, že moji rodičia sa rozvádzajú, čo na mne neskôr nechalo stopy. Otec sa sťahoval, no stále býval v Nitre. Vídal som ho, no nie tak často. Našiel si frajerku (dnes už manželku) a tento rok sa vzali. Ale nevadila mi, sme kamaráti. V šiestom ročníku som na vysvedčení dostal prvú trojku. Mama zašla so mnou za psychiatričkou, ktorá mi diagnostikovala disgrafiu. Začal chodiť na sedenia, no moje známky sa zhoršovali (za počítačom som moc nesedel, väčšinu času som trávil vonku. Prišla prvá priateľka, odišla, dve trojky na vysvedčení. Ďaľší rok som mal štyri (vtedy som väčšinu času trávil za PC) trojky na vysvečku. Našťastie som minulý dostal len tri (aké potešujúce) a začiatkom roka 2013 som si vytvoril Youtube účet a začal som pridávať videá. Pri mojich začiatkoch stál NejFake. WastaLP, GoGo, (pred časom GangstaGameplay). Potom mi do života vstúpila táto stránka vďaka časopisu ABC. A dnes som tu. Keby som nemal dôvod, písať a točiť pre vás, kašlal by som viac na školu. Nezabudnite klikúť na YT, napísať  Dash Leebo a rozkliknúť kanál :-) 

 

 

 

 

THANKS FOR READING :-)


5 názorů

Oldrich
21. 11. 2013
Dát tip

Tak vítej, nebo co :-)


Alojs
21. 11. 2013
Dát tip

ale tak... proč ne... co je to youtube?


Dash Leebo
20. 11. 2013
Dát tip

Na YT je veľká konkurencia, to priznávam. Ale s YT prišlo aj veľa tzv. hejterov. A váčšinu tvorí polovica Nitry (konkrétne mládež Klokočiny). Ja ich beriem tak, že mi závidia, že som mal "gule" urobiť to, čo oni chceli robiť, no nechcelo sa im. A to som ani nezačal vymenúvať zoznam spolužiakov, ktorý sa mi smejú do očí, že som trápny a že mám na p... kvalitu videí. No ja nemám peniaze na novú kameru a tak točím sestrinou. Nie každý je hneď od začiatku dokonalý, ani GoGo alebo CutiePieMarzia nemali velikú kvslitu videí a kde sú dnes :-) 


Dash Leebo
20. 11. 2013
Dát tip

Ďakujem :-) 


Son Robin
20. 11. 2013
Dát tip

Přeji ti hodně štěští při tvé budoucí tvorbě! Konkurence na youtubu je sice veliká, ale pořád ne tolik, abys ses místo kvalitou a originalitou tvé tvorby (o té nic nevím) snažil zaujmout lidi příběhem o trojkách a prosbou o pozornost. 

Nechci ti nic vyčítat, v dnešní době je to trend. Pokud ti youtube přináší smysl života a pomáhá ti najít sama sebe, jen dobře pro tebe. Sem ale patří dílka s poněkud jinačím záměrem a tématikou. Ještě jednou, hodně štěstí :).

S pozdravem, Son Robin.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru