Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Harimauda

26. 11. 2013
11
16
947
Autor
Seneca

leopard džunglí
plíží se ke kořisti -
oblaka plují


16 názorů

Můra73
29. 11. 2013
Dát tip

Oldjery, byla by škoda, kdybys nepsal. Tohle je jeden z mála případů, kdy se s Tebou v názoru rozcházím. Tvých komentářů si vážím a tohle vůbec neměla být pře. Když listuji v kategorii haiku z dávných časů... krásně to tu žilo :o)


Seneca
29. 11. 2013
Dát tip

Děkuji za příjemná slova.


Seneca
29. 11. 2013
Dát tip

Jsem rád za každý názor, ať kladný, či záporný. Jen piš, vždyť často jen ty čtenářské postřehy posouvají autora díla vpřed.


Oldjerry
29. 11. 2013
Dát tip

Nemám chuť se s kýmkoli přít. Můra tam vidí přesah, já ho nevidím... 10 tipůpro haiku není málo.  Vzdávám to, příště raději budu držet klávesnici


Můra73
28. 11. 2013
Dát tip

Rozpor mezi současným napětím situace dole a volným plynutím děje a času nahoře vnímám i jako velmi dobře vyjádřený přesah.  Pro mě výjimečně podařené haiku.


Seneca
28. 11. 2013
Dát tip

Vždyť já jsem taky na začátku. Někdy jsou lepší, někdy jsou horší. Taky už jsi jich ode mě četl víc, stejně jako já od tebe. Vždyť jich máš i spoustu v knize. I když skutečně některá ani já u tebe za haiku nepovažuju, dle toho, co jsem měl možnost o tomto stylu číst. Záleží taky trochu na výkladu. Viz tvé debaty se strangerem. Co se týče čtení, tos mi už radil a já to samozřejmě udělal. Vždyť jsi mě v mém vývoji posunul značný kus i ty. Ano, poslední řádkou jsem se o ten přesah pokusil. A řekl bych, že se i podařil. Zkus tomu ještě chvíli dát, prosím. Díky ti za komentář a přeji příjemný večer. :)


Oldjerry
28. 11. 2013
Dát tip

rád bych, ale to je haiku asi takové, jaké jsem psal ze začátku já. Není ovšem vyloučeno, že jsem nepochopil myšlenku, která je osou. Stejně jako Nosko 1... Dost mne nahlodalo, že Zbora dal tip, ale je to možná tím, že se haiku nějak zvlášť moc nezaobíral. Já jich napsal asi 400 a možná že tak  deset - 20 by jich sneslo přísnější měřítko. Nebudu ti radit, aby sis o haiku něco přečetl, tos jistě udělal bez nějaké rady. Rozhodně však jistě víš, že jen stopáž 5-7-5 , která je jedním z atributů haiku,  jako taková sama na haiku nestačí. Jedním z atributů je přesah (to je nejblíž poslední řádce), ale tady jde o odskok, nikoli o přesah, jak to chápu já. No - už jsem toho narejpal dost. Ahoj, ať se ti daří!


Seneca
28. 11. 2013
Dát tip

A víc nic, me2de? :)


Oldjerry
28. 11. 2013
Dát tip

5-7-5     to ano


**


Agibail
27. 11. 2013
Dát tip

*


Seneca
27. 11. 2013
Dát tip

Díky všem za zastavení... :)


Petr.II
27. 11. 2013
Dát tip

*


Norsko 1
27. 11. 2013
Dát tip

5-7-5


Zbora
26. 11. 2013
Dát tip

*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru