Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Parta do deště

11. 12. 2013
0
3
307
Autor
Super Johny

Jednou byly Nina a Emily v parku a seděli na lavičce. Byl jsem s nimi domluvený že se sejdeme a já, že mám přivést i Monu, se kterou již půl roku chodím. Nina a Emilyy jsou mé nejlepší kamarádky a známe se již od 2. třídy. S Monou se znám od 5. třídy a jsem rád že jsem ji poznal. Když jsme tam tedy s Monou přišli, tak jsme si půl hodiny povídali. Poté přišel Andy s Rebekou a Jack, který přišel za Ninou a Jesse, který přišel za Emily. Když jsme se sešli, tak jsme šli do jednoho baru kde jsme si zatančili. Poté jsme šli ke Karin. Karin je kamarádka nás všech, a díky které se vlastně známe. Sice nebyla doma jelikož musela někam odjet, ale dala nám klíče od domu aby jsme tam mohli být. Když jsme vešli do domu, tak jsme trochu pili. Poté jsem Já a Mona odešli do pokoje. Nejdřív sme si jen tak povídali a potom sme se i líbali. Ale od líbání to přešlo k milování. Rozdali jsme si to celkem dvakrát. Potom jsme šli spát. Když jsme ráno přišli dolu do kuchyně, tak na nás Jesse a Emily koukali a smáli se na nás. Došlo nám, že nás v noci slyšeli. Věděli jsme že nás někdo může slyšet, ale nevěděli jsme že nejvíc bude slyšet to , jak Mona volá mé jméno: Johny. Když jsme se nasnídaly tak jsme se políbili a já s Andym a Jessem jsme jeli pro pivo a něco k jídlu na večer aby jsme měli co grilovat. Nina, Emily a Mona mezitím vařily oběd, aby jsme se mohli najíst až přijedem. Když jsme měli pivo tak jsme jeli pro maso na gril. Chvíli jsme se dohadovali co vezmem a nakonec jsme se dohodli. Koupili jsme vepřovou kýtu. Poté jsme se jeli naobědvat. Po obědě jsme jeli na výlet. Jeli jsme do Liberce. Když jsme se vrátili, tak jsme dali maso na rožeň. Pili jsme pivo a jedli jsme maso. Když byo vše snědeno a vypito, tak jsme šli všichni do pokojů. Ten tokrát jsme my slyšeli někoho se milovat. Tak jsme se šli s Monou milovat taky. Ráno jsme se všichni rozloučili a šli jsme domů.


3 názory

Super Johny
16. 12. 2013
Dát tip

hele a proto je mi 15 viď :D


Oldrich
12. 12. 2013
Dát tip

Přemýšlím nad uměleckým záměrem. Ale stále vidím jen dvanáctiletého kluka píšící "zajímavou" slohovku.


pedvo
11. 12. 2013
Dát tip

A maso jste jedli bez chleba.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru