Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co dělají sobíci před úsvitem

08. 01. 2014
2
7
447
Autor
sobeček

Projděte se ráno městem a nasbírejte košík mlhy... a nevěnujte pozornost pohledům kolemjdoucích, neboť nemají ani ponětí o tom, jaká je to zábava...

A těmi ulicemi kráčet sám a sám.

Prodírat se ranní mlhou, která se zdá nejhustší vždy na konci ulice, ale jakmile se v ní chceme rozplynout, vytratí se do neznáma.

Někdy jsem si přál splynout s chodníkem, avšak tupé pohledy kolemjdoucích mě přesvědčily, že tento svět potřebuje moudré lidi.

A poněvadž já moudrý nejsem, je na mě, abych ty opravdu moudré našel a vytrhl je z jejich věčného snění.

Tito lidé se z prozíravosti totiž velmi dobře maskují mezi námi tupci, abychom je svými hloupými otázkami nedohnali k šílenství.

A tak sám a sám kráčím dál probouzejícím se městem, jehož klikaté uličky mě vtahují stále hlouběji do mlžného oparu, který vždy zmizí na konci ulice jako každý moudrý člověk, jakého jsem doposud potkal.


7 názorů

Kočkodan
08. 01. 2014
Dát tip
Jeden sobecek to asi moc nevytrhne. :-)

gabi
08. 01. 2014
Dát tip

no vidíš, sobeček!

a pak  že nejseš moudrej :)


sobeček
08. 01. 2014
Dát tip

díky za info :)


gabi
08. 01. 2014
Dát tip

keď odpovedáš, klikni na meno v Avíza - vľavo dole, vtedy dostane čitateľ avízo o tvojej reakcii


sobeček
08. 01. 2014
Dát tip

díky :)

...sobík egoista ;)


gabi
08. 01. 2014
Dát tip

sobeček ako malý sob alebo egoistík? :)

na to, že máš jeden rôčik, pekne si to napísal :) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru