Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnické jelito (pro Mozarta+Miroslawka)

21. 02. 2002
6
0
1323
Autor
rufusz

sranda, kluci, OK? :-)))

Miroslawku,Mozarte!

Volám na vás z dáli!!!

Používám klišé,

já neumím psát!!!

 

Básně se mi nerýmují

jsem uplně v prdeli

nevím co si počít

poradíte snad?

 

Rada asi nepřijde,

že písmácká elito?

Díla má si nečtete

jsem básnické jelito...

 


Nuitík
24. 09. 2002
Dát tip
já jsem žalobníček, stojím si za tím a nestydím se!!! :o) páč žalovat se nemá, ale hlásit se to musí :o))))))))))))))))))))))))))

Dabi
03. 03. 2002
Dát tip
Xi xi xi*

Gastarbajtr
23. 02. 2002
Dát tip
zkrátka je to věčné téma, viď rufuszi :-)))))

Nuitík
23. 02. 2002
Dát tip
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Nuitík
22. 02. 2002
Dát tip
Miroslawek jednou tak zprudil nějaké Imanuelovo dílo, že jsem se do něj pustila....nechutný, jak je namyšlenej a rádoby nejchytřejší...některý jeho díla jsou sice dobrý, ale přijde mi, že většinu tipů dostává jen kvůli jménu...

Gastarbajtr
22. 02. 2002
Dát tip
ano Nuitíku, souhlasím s Tebou, ale oni si asi nemají co vytknout, jednou se zase Immanuel pustil do mě, tak ho sjel dablik008.....

Nuitík
22. 02. 2002
Dát tip
Je fakt, Immanuel se jednou pustil do Květuščina veledíla!!! Prďola!!! :o)

Tak to je... hustýýýýý!!!:-)))

Nuitík
21. 02. 2002
Dát tip
:o)))))))))))))))) dobrý dobrý!!!**********

rufusz
21. 02. 2002
Dát tip
díky vám přátelé, díky. ještě čekám na vyjádření hochů. Snad mě nevyhodí z písmáka, to by mě mrzelo (vrátil bych se oklikou zpět...)

Vio
21. 02. 2002
Dát tip
Rufuszi, z Písmáka Tě určitě nevyhodí, protože nemůžou ;-) Nevím jak Mozart, ale Míwa je momentálně zaneprázdněn. Má lekci francouzštiny a nemůže mluvit (má určitě plná ústa ;-) Počítám, že se objeví v pondělí. Přeju hodně zdaru ;-)

Gastarbajtr
21. 02. 2002
Dát tip
hoj, arnouši, to je teda nářez jako dělo, kdyžtak ti můžu doporučit ještě další elitu k zvěčnění :-)))) *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru