Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

0. Blázen

07. 02. 2014
0
2
383

0. Blázen

Blázen znamená chaos.

Bloudí světem a nic nebere vážně. Žije a je šťastný. Miluje život. Jen si hraje a raduje se.

Jsem blázen. Nyní si to uvědomuji a teprve teď zjišťuji, co mi dříve nedocházelo: Blázen ovládá svět. Ano, hraje si, ale s čím si to hraje? S tímto světem! S lidmi, zvířaty, věcmi, snad i s celými planetami a galaxiemi. A je mu to jedno. Nezáleží mu na tom, že má moc podřídit si celý svět. Chce si hrát, a to mu stačí. A právě proto ovládá svět.

Nemá smysl vážnost. Nezáleží na majetku ani na postavení. Důležité je si hrát.

Blázen znamená dokonalost.


2 názory

martinez
07. 02. 2014
Dát tip

není vyhnutí

bláznem to začíná

taky končí..

 

 


Toto je poslední část mé sbírky. Pokud jste si všechny části přečetli a promysleli, budu rád za vaše názory i diskusi. Doufám, že pro vás bylo čtení zajímavé a přimělo vás k zamyšlení a třeba i trochu jinému pohledu na svět.

Snažil jsem se tentokrát o velmi stručná díla s hlubším obsahem, protože si čím dál více uvědomuji, že čím dál hůře si hledáme čas číst. Doufám však, že si nacházíme čas myslet, aby se z našich životů časem neztratila moudrost, kterou nám počítače nedají...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru