Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naděje

22. 02. 2002
4
0
752
Autor
Peří

 

     Na začátku byla tma.Tma bez počátku i konce.Pak se pomalu začali zjevovat hvězdy,nejdříve velké a jasné s postupem času však jejich záře začala blednout a začali mi být vzdálené.Objevil jsem se na pláži,sledoval moře v blankytně modrém oparu a nádherný západ slunce.Takový co člověk smí vidět jen jednou za život.Putuji po pláži,snaže se vyhnout všem špatným vlastnostem,co nedaleko v šeru čekají,zlosti,zlobě,nenávisti,závisti a mnoha jim podobným.A pak jsem v dáli uviděl jakousi záři,jediný záblesk naděje na tomto pustém ostrově.Přistupuji blíže a hledím do onoho tajemného plamene pohlcen jeho magickým světlem.Hledím do něj a najednou jsem tam spatřil tebe.Zdvihám ruce a …



JMArtan
27. 02. 2003
Dát tip
Myslím, že to má hloubku a určitě bych neřekl, že je to patetické. *t

Jarodějka
26. 02. 2002
Dát tip
slovo "smí" ? smět vidět západ slunce.., kdo si na to slunce počká, a vidí ho zapadat, musí brečet ? proč by mělo cokoliv být poslední ? i kdyby bylo ! slovo "smí" je zbytečně patetické, lidi

Norek
24. 02. 2002
Dát tip
Nejprve nechám si to hlavou projít, třebaba pak budu střízlivější a budu to umět pochopit.

Norek
24. 02. 2002
Dát tip
jarodejka: ta věta dopravdy není nesmysl, stačí se jen trochu zamyslet připadá mi to jako sen - jak se to všechno různě mění pěkné

Jarodějka
23. 02. 2002
Dát tip
"západ slunce,takový co člověk smí vidět jen jednou za život" zdá se mi, že tahle věta je nesmysl, ptáčku/človíčku :o)

kapka
23. 02. 2002
Dát tip
Jarodejka: Proc? Ja to chapu. Peri: Vim, co jsi tim chtel rici! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru