Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bábovka

25. 02. 2002
2
0
1384
Autor
kirkov

Bábovka tvaroh.

utřít 25 dkg másla

        25 dkg cukr písek

3 celá vejce

(přidat kakao, kokos atd.)

1tvaroh

25 dkg polohr. mouka

a prášek do pečiva


Síšek
28. 02. 2002
Dát tip
Mistr umění kulinářského, by mohl doporučit ještě malou jahůdku. Neb Zbóďa o tom asi taky něco ví. To je z toho vidět, ovšem Prokletí nemá o dobrém jídle natož o televiznim vysílání nevyjímaje ekologický přírodopis zřejmě ani šajn.

Prokletí
26. 02. 2002
Dát tip
mám lepčí recept... Chlup na 30 dkg polohrubé mouky Chlup pod 20 dkg moučkového cukru (prosát, pak je to lepčí) 1 vanilkáč, 1 prášek do pečiva.... smíhat všechno dohromady pak do ďúlku 1 šlehačku a 3 vejce Hotové, pokud chcete mramorovanou, přidejte kakao v rumu bléééééééééééé ;o))))))))))))))))) m.

Vio
26. 02. 2002
Dát tip
Fajn, tak z toho tady uděláme rady ptáka Písmáka...

Zbóďa
26. 02. 2002
Dát tip
Klimax s Věrou!

Nuitík
26. 02. 2002
Dát tip
Heč, už jsme ji snědli!!! :o)

Zbóďa
25. 02. 2002
Dát tip
Teda mě se úplně sbíhají sliny. Možná bych tam přidal trochu (ale opravdu trosicku) (možná že to bude odvážné, nejsem pekař ni kuchař) citronové kůry. No jo už to vidím jak se na mě všichni sesypou. Blbečku, fašisto, nerozumíš legraci, nebo si ze všeho děláš legraci atd atp. Ale co naplat, já to tak cítím a tohle je svobodný server. Nebo ne? Dobře, tak muškátový oříšek a ne citronovou kůru, ale to je poslední ústupek co udělám.

Nuitík
25. 02. 2002
Dát tip
Dej těsto do díže, upeč třebas chleba, postav třebas ze´d, žal se krásně vstřebá, začni s tím hned teď, začni s tím hned teď...

Nuitík
25. 02. 2002
Dát tip
ý

Lothar
25. 02. 2002
Dát tip
kirkove, si skoro lepší než STAN ČELO, kurva drát.

Climaster
25. 02. 2002
Dát tip
Lothare jakto, že napadáš genia Slintala s jeho nedocněným, na Nobelovku čekajícím dílem Stan Čelo??? Nemám rád tady tu krutou ironii...

Climaster
25. 02. 2002
Dát tip
Stan a bábovka...opravdu nehorázná urážka, to už je pomalu na žalobu za "pomluvy". Být Stanem tak to zvážím.

Nuitík
25. 02. 2002
Dát tip
máme doma bábovku, heč!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru