Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Běh je jako život...

26. 06. 2014
2
6
444
Autor
Homer Wells

Běh je jako život

Není to život, ale je skoro úplně jako on. Je to stejné, jako model lamborghiny, co se vejde na poličku. Má malé kličky u dveří, miniaturní stěrače, dokonce i zpětné zrcátko za předním sklem.
 
Běh je plný krátkých krizí, náhlých euforií, drobných klopýtnutí i nepříjemných pádů. Někdo běží, aby se poměřil s druhým, jiný běží sám a nikoho nepotřebuje, další běží po boku druhého.
Někdy člověk sotva popadá dech a druhdy má sil na rozdávání.
 
Běh je jako život.
 
Je lepší běžet pomalu, klopýtat a padat, než neběžet vůbec.

6 názorů

Homer Wells
30. 06. 2014
Dát tip

Upřímné díky všem za postřehy a názory. Vážím si jich všech...!


StvN
27. 06. 2014
Dát tip

ehm, mno, každému k životu, stejně jako k běhu, stačí něco jiného, potíž těchto a podobných mouder je v tom, že slouží jako konejšení pro určitý typ lidí


srozumeni
27. 06. 2014
Dát tip
Nejak mi to pripomelo Foresta Gampa...***

Kočkodan
26. 06. 2014
Dát tip
Snad s tebou za tohle dílko nikdo nevybehne. ;-)

Lakrov
26. 06. 2014
Dát tip

Líbí se mi poslední věta. Dokud ji vnímáš jako frázi, působí nádherně. Otázkou je jak se k ní postavit, stala-li by se realitou. V tuhle chvíli mám na mysli její doslovný význam, ale tuším, že nevylučuješ širší výklad.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru