Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vily bald

26. 02. 2002
2
0
1832
Autor
JET

Místo aby věnce vily

pily víly blízko pily

 

vínem spily se ty víly

smály se a hašteřily

 

Z pily překřičel je Janíček

když odřízl si malíček


m11
26. 11. 2002
Dát tip
spíš měl přeříznout ty víly.............nebo je aspoň rozřezat....

zolli
03. 04. 2002
Dát tip
Myslím, že jsem plně pochopila Tvou ideu: Pivní víly pily pily nedaleko pily pily

Bříza
11. 03. 2002
Dát tip
Kým to víly které pily opyleny tedy byly ? Jejich něžné věnce vílí Kým to byly zprzněny ? kryndy pindy ! To byl Tyndy - 10 minut bez ženy ... xxx /Inu - jaro Bix ... muž je jednoduchej biologický stroj - a má holt toho testosteronu v hypothalamu víc ... to neber nijak osobně ... ;c) / (když nad tím přemýšlím, také mne to nepřestává udivovat ... a vcelku chápu, že nám to ženský nevěří ... ale ono to často tak doopravdy je (či v mém případě ...bylo...asi ... :c) ..tak proč hned mluvit o ponížení ...že )

Bix
11. 03. 2002
Dát tip
Bříza :o) Mňa len teší, že má Tynda "zdravý apetít" :o) A navyše, víly sú víly...stretnúť princa na bielom koni, kto vie, aké verše by som písala ja :o) ( Víly by som odpustila :o)))

Tynic
11. 03. 2002
Dát tip
Bříza + Bix .o))))))) To by tak hrálo aby nás muže jen jaro omlouvalo :o) Ještě jsme zcela nepozbyli hlav .o)))) Tak si jaro kdy chceme Vymysleme !

Bix
04. 03. 2002
Dát tip
Len počkaj, Tynic ! :o)) :o)

Tynic
28. 02. 2002
Dát tip
Aua, i když jsem Janíček přeci se mi říkanka líbí :o) (hlavně ty víly !!!) Když ty víly měly slabší chvilku Hnedka bych je přeříz mít tak vlastní pilku :o)))))))

Vio
27. 02. 2002
Dát tip
Náhodou, nabádá to děti k větší obezřetnosti při práci s pilou. Prostě kdo s ní pracuje se nesmí čumět na opilé víly ;-)

JET
27. 02. 2002
Dát tip
4 vio , deeky načelníku, že ses mě konečečně zastal...deeky

Aki
26. 02. 2002
Dát tip
dětem? :o) první 4 verše dobrý, ten konec to trošku kazí, bych řek...

Drakkan
26. 02. 2002
Dát tip
0/5 přesně tak...to by ty děti byli teda drasťáci...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru