Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

život na lodi

12. 07. 2014
0
0
242
Autor
nepi.po.rybe

Víš nejhorší je, když lejou všechny ty sračky do vody..ty vyprazdnujes plechovky, protože do nich chceš zasadit kytky, šetřit prirodu, tak všechnu tu barvu a olej znich  lejes do kyble..Naivne si říkáš, že lepsi je to vylit do kýblu, než do řeky, rybi umíraji, priroda plače, ale pak za tebou příjdou a reknou: “CO JE TO ZA BORDEL, VYLEJ TO DO VODY”.. Řekneš, že to prostě liješ do kýblu, zbavíš se toho pak najednou a vlastně víš, že tím říkáš, že ten bordel vyliješ do řeky hezky pohromadě.. pak za tebou příjde někdo jinej a řekne, protože tě zná a ví, že to tam lít nechceš: “HEJ, JA TO TAM VYLJU, NEDELEJ SI STAROSTI“..ty na něho čumíš a víš co? Nejlepší na tom je, že mu musíš poděkovat, musíš říct “díky za to, ze jsem tam ten bordel nemusela lít sama…“.

Pak jdeš na procházku, díváš se na vodu kolem lodi a v ni jsou ty krásně duhový barvy, no nemiloval bys to? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru