Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojďte se těšit na podzim

10. 09. 2014
1
4
546
Autor
Drsňýk

Zas skončí čas čápa a začne nám čas havrana ,čas tmy a mlhy .
Budou padat epesní mlhy,to nejde jinak než jít se tou bílou tmou projít ...
Už se na to těším a už se tam vidím .
Jako kouzlo to omámí každýho tvora i člověka .
Příroda zmlkne všude ticho ani strom lístkem nezahýbá ,aby tu nábožnou chvilku nerušil .
Jinovatka zbělá i to málo co ještě mělo nějakou barvu .
A celej svět se smrskne na kruh padesáti metrů a dál je jen bílej vesmír . 
A já stojím ve středu světa ,aspoň jednou .
Můj malej padesátimetrovej tichej a bílej svět .
A dál jen širej vesmír utopenej v bělobě a neznámu .
Někde v jiný galaxii ruší to ticho štěkot psa ,ale zní tiše ,než se prokouše světelnými roky až sem ,tak zeslábne a taky tak nějak zbělá .
Ta mlha snad žere i čas nic se nehýbá vše je strnulé jak zastavený film co chvíli čekám ,že se odněkud vynoří postava z jiných časů snad to nebude lapka ani zbojník .
Jdu a můj svět jde kolem mě a stromy se objevují a zase mizí já je zdravím a oni jsou nehnuté a zamyšlené tak nebudu rušit . 


4 názory

Drsňýk
03. 10. 2014
Dát tip

Jo zrovna dneska ráno ,byla první letošní ...


Josephina
03. 10. 2014
Dát tip

moc pěkný


Drsňýk
11. 09. 2014
Dát tip

Super no jéje ,že stojím o opravu ... díky moc za pomoc ..


Lakrov
11. 09. 2014
Dát tip

Představa světa, smrsknuvšího se na padesátimetrový kruh, je hezká, ale slovní obraty, přes něž se k tomu padesátimetrovému kruhu prokousáváš, tu představu nepodporují, místy ji snad i ruší. Ke konci se mi líbí věta ...Ta mlha snad žere i čas... ale v zápětí mě z ní vyruší chybějící interpunkce. Ta (interpunkce) je cekově nejslabší stránkou textu, takže, dovolíš-li, napovím: Mezera se nepíše před interpunkčím znaménkem (tečka, čárka), nýbrž za ním. Kde se čárka píše či nepíše je na delší návod. Požádej někoho ze zdejších korektorů nebo ostatně třeba mě, stojíš-li o opravu.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru