Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stand-up comedy

29. 09. 2014
0
0
558
Autor
sutko

Stand-up comedy
 

masturbácia masturbácia kokot vyjebaný posratý piča vyjebaný kokot skurvený kurva drbnutý kokot piča pojebaná vyjebaná skurvená vypičený masturbácia kokotko buzerant piča riť kurva šľapka piča zajebaná piča pojebaná kokot masturbácia honenie piča vták kurva piča piča piča kokot kokotný pičusko pojebaný vyjebaný kokot skurvený pojebaný sračka vyjebaná riť piča masturbácia semeno kokot piča drbnutý vyjebaný zasraný kokot pojebaný piča vyjebaná masturbácia honenie kokot piča jebať kokot piča do piči pojebaná riť piča kokot kurva do piči kurva kokoty piča riť kurva piča kokot masturbácia vták riť masturbácia piča masturbácia pojebaný pičus piča kokot piča a kokot kokot masturbácia kokot riť piča dlaňovka piča dlaňovka anča dlaňová piča kurva anča piča anča kurva piča dlaňová kurva kokot piča kokot piča anča piča dlaňová vyjebaný pojebaný kokot piča kokot piča kokot piča pojebaný kokot piča kurva kokot piča riť piča masturbácia...

 

masturbácia masturbácia kokot vyjebaný posratý piča vyjebaný kokot skurvený kurva drbnutý kokot piča pojebaná vyjebaná skurvená vypičený masturbácia kokotko buzerant piča riť kurva šľapka piča zajebaná piča pojebaná kokot masturbácia honenie piča vták kurva piča piča piča kokot kokotný pičusko pojebaný vyjebaný kokot skurvený pojebaný sračka vyjebaná riť piča masturbácia semeno kokot piča drbnutý vyjebaný zasraný kokot pojebaný piča vyjebaná masturbácia honenie kokot piča jebať kokot piča do piči pojebaná riť piča kokot kurva do piči kurva kokoty piča riť kurva piča kokot masturbácia vták riť masturbácia piča masturbácia pojebaný pičus piča kokot piča a kokot kokot masturbácia kokot riť piča dlaňovka piča dlaňovka anča dlaňová piča kurva anča piča anča kurva piča dlaňová kurva kokot piča kokot piča anča piča dlaňová vyjebaný pojebaný kokot piča kokot piča kokot piča pojebaný kokot piča kurva kokot piča riť piča masturbácia...

 

masturbácia masturbácia kokot vyjebaný posratý piča vyjebaný kokot skurvený kurva drbnutý kokot piča pojebaná vyjebaná skurvená vypičený masturbácia kokotko buzerant piča riť kurva šľapka piča zajebaná piča pojebaná kokot masturbácia honenie piča vták kurva piča piča piča kokot kokotný pičusko pojebaný vyjebaný kokot skurvený pojebaný sračka vyjebaná riť piča masturbácia semeno kokot piča drbnutý vyjebaný zasraný kokot pojebaný piča vyjebaná masturbácia honenie kokot piča jebať kokot piča do piči pojebaná riť piča kokot kurva do piči kurva kokoty piča riť kurva piča kokot masturbácia vták riť masturbácia piča masturbácia pojebaný pičus piča kokot piča a kokot kokot masturbácia kokot riť piča dlaňovka piča dlaňovka anča dlaňová piča kurva anča piča anča kurva piča dlaňová kurva kokot piča kokot piča anča piča dlaňová vyjebaný pojebaný kokot piča kokot piča kokot piča pojebaný kokot piča kurva kokot piča riť piča masturbácia...

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru