Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neviditelní

23. 10. 2014
4
4
442
Autor
Zledu

Máš černý oči a v nich podivný úsměv,

chválíš mě za to, kam jsem došla od doby, kdy jsi mě viděl naposledy.

Tvrdil jsi, že vypadám, jako když umírám

Půl vteřiny, přečteš si celý můj příběh

Moje oči? Já  vím, díky, už tě nechci

Vidíš něco jiného, nikde jsme v sobě nehledali realitu

Jsme nejlepší imaginární přátelé, kterým jsme přidělili těla

aby se na ně dobře koukalo, duše je nám fuk, dosadíme si tam stejně jinou

Tvoje tmavé oči zdraví tvého přítele v mém těle

Seznámíš nás někdy?

Ne, prosím,nemluv, neslyším tak toho druhého uvnitř.

Tak se měj, čau, naše ústa mluví k neznámému.

Neviditelní zažili zas trochu lásky a zmizeli v nemyšlení.

 

Nemrzí tě, že existuješ jen v mé hlavě?

Co myslíš, milují se naši neviditelní?

Víš, že zmizí, když na něj nebudu myslet?

Pak budeš mít své tělo jen pro sebe.

Jsi okoukaný cizinec.

V tvém těle se dobře plave.


4 názory

Silene
30. 10. 2014
Dát tip

V mém vnímání: Sonda zapouštěná do našich osobních tužeb... Vždycky jde nějak snáz propadnout své soukromé a vlastní představě o druhém, než následně připustit si, že tomu tak je.

Líbí se mi tvé pojetí, jinakost od (takto zformulovaně neexistujícího) mého. Obsah sdělení, které stojí za pozornost, přečtení a podnícení vlastních úvah, je hodnotou, co si odsud ráda odnáším.


Ostrich
29. 10. 2014
Dát tip

Tohle čtení jsem si užil, je to velice dobrý záznam toho životně podstatného v jedné mysli... Kéž se ti podaří najít někoho, kdo to bude číst naživo a bude ho zajímat, jak se tohle v tobě děje, protože ty bys mu to nejspíš dovedla dát.  Jen málokdy se stane, že obraz toho druhého a on sám se chtějí slučovat, poznávat, měnit... Ale možné to je. 

 


helgard
26. 10. 2014
Dát tip

chybí tomu pointa, rytmus, fonetika, rýmy, frázování.....v podstatě je to krásná osnova a jakýsi návod na cestu k vytvoření básně (a možná dobré)....ale publikovat to jako hotové dílo? ne to v žádném případě. Tohle je pouze proformafaktura. Cit pro psaní a myšlení nesporně přítomen a určitá porce talentu včetně fantaze taky. Potřeba je zařídit, aby se to všechno sešlo v jeden čas...to ale není legrace... 


smyčka
24. 10. 2014
Dát tip

jo, tohle má něco do sebe.....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru