Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vítr

26. 10. 2014
2
6
261
Autor
iconica

světýlka nerozbitných nálad

v šeru

zemitá vůně

ruce k nezahřátí

vše co se z definice deště vyjímá

jak drobné žluté lístky

běží k tobě

alejí vzpomínek

letí

výš

 

než my dva


6 názorů

iconica
04. 11. 2014
Dát tip

Díky, Kočkodane,

a díky za přízeň

 

a helgarde

 

mrkla jsem na tvé rýmování

faktické a gramatické

a ŕíkám Ti bez slitování

rázné NE

 

až příště rozjíveně vlítneš

do mých poetických sfér

možná si hlavu o mělčinu třískneš

budu se smát - a nebude to fér

 

 

 

 

 

 


helgard
01. 11. 2014
Dát tip

ach další z těch primitivních neschopnýc pisálků co se osvobodil od řemeslné poezie slovem že rým je gýč....Pokud máte tento názor je všetko v poriadku milý autore....takovou sračku jako že poskládám slova aniž bych musel přemýšlet umí napsat fakt kdekdo akorát to soudní lidé nenazývají poezií a už vůbec ne aby to zveřejňovali....Jinak nic proti Vám jakmile začnete chodit do školy tak Vás hned v první a druhé třídě seznámí s opravdovou poezií...myslím že už josef lada pro Vás bude neskutečný šejkspír. :-))))

Teď jsem si všiml že stojíte o hlubší kritiku....:-)))))))))))))))))

a čeho? pokud stojíte o hlubší kritiku nesmíte psát tak mělkou patlaninu...figa borová. maj sa brat. 


Syd Octopus
01. 11. 2014
Dát tip

mne sa to veľmi páči...

 

a helgard - rýmy sú ťažký gýč


Helgart....jmenuje se to vítr...o čem to asi je......to chce "chlapečku"....trochu fantazie.....

mě se líbí moc......../*** a vítej...:-):- a  si nic ze žlučového rámečku nedělej....takhle prudí všude....Kazisvět šestý ..hlava pomazaná....


helgard
27. 10. 2014
Dát tip

jmenuje se to vítr....téma je bůh ví o čem, absence rýmu zřetelná, co to vlastně je ten kousek textu bez ladu a skladu....?


Kočkodan
27. 10. 2014
Dát tip
Já ti celkem bezelstne posílám smajlík a vítám te na Písmáku. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru