Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Světová nálada

09. 03. 2002
0
0
1300
Autor
Vojta_Bíba

No comment. 19. dubna 2000.

SVĚTOVÁ NÁLADA

Nepříjemný pocit z tohoto světa

docela často teďkodlenc mívám,

protože lidi jsou blbí, léta,

takže se dneska už jenom dívám,

kamže todle fšecko stále spěje,

a snažím se proto něco dělat,

aby svět vypadal vod teď skvěle

a lidi se začali usmívat.

Tohle jaro jen pomalu mění

tu hrozně blbou dnešní náladu,

která teď hrozně pevně v nás vězí,

a toho právě já moc lituju.


Aki
17. 04. 2002
Dát tip
já mám náhodou náladu dobrou a nezkazila mi ji ani tahle (sorry) blbina... asi holt nebudu světovej, no... :o)

Vojta_Bíba
18. 03. 2002
Dát tip
Víte, je to takový litování toho jaká si myslím že světová (ne moje) nálada je, ale asi máte kus pravdy i vy:-)

Pingi
11. 03. 2002
Dát tip
Usmívej se, bude hůř! :)))

Astalavista
09. 03. 2002
Dát tip
To, že se ti všechno právě teď zdá negativní, neznamená, že to můžeš pojmenovat Světová nálada. Možná je to tvoje nálada o světě, tvůj pohled na svět, ale všem tyhle pocity vlastní nejsou. To mi připomělo Železnýho, kterej taky s oblibou mluví za nás všechny a přitom si žehlí svoje průsery. :)

Astalavista
09. 03. 2002
Dát tip
To, že se ti všechno právě teď zdá negativní, neznamená, že to můžeš pojmenovat Světová nálada. Možná je to tvoje nálada o světě, tvůj pohled na svět, ale všem tyhle pocity vlastní nejsou. To mi připomělo Železnýho, kterej taky s oblibou mluví za nás všechny a přitom si žehlí svoje průsery. :)

Beata
09. 03. 2002
Dát tip
první půlka pěkná, cítím v tom ironii, proto si to můžeš pojmenovat podle mě jak chceš :o)

Astalavista
09. 03. 2002
Dát tip
Beata: Asi jsem se vyjádřil špatně, může si to nazvat jak chce, ale takhle to nedává smysl, i když v ironii.

Krel
09. 03. 2002
Dát tip
chmm...

Twister
09. 03. 2002
Dát tip
Vidíš jenom to negativní. Mohlo by tam bejt i něco pozitivního, i když toho není moc. Ale jinak je to pěkný.

Gastarbajtr
09. 03. 2002
Dát tip
chceme se snažit ze všech sil, zlepšit co člověk pokazil ať už kolem sebe nebo ve svým vlastním já....

Diana
09. 03. 2002
Dát tip
Mně je sympatické, že se "snažíš pro to něco dělat, aby od teď svět vypadal skvěle a lidi se začali usmívat. .." opravdu jsem se přistihla, že jsem se usmála - a to není vůbec málo. Každý úsměv dobrý :-)))

Mirča
09. 03. 2002
Dát tip
Myslím si, že na světě je vždy nějaké srdce, které se umí usmát i když Ty máš chmurnou náladu. Neni dobré říkat o své náladě jako o náladě světa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru