Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

obkročmo

06. 03. 2002
1
0
1059

-co k vám mám povídat

- Jó, tohle se nedá žrát -

(říkával)

 

- S tebou sem to vyhrála! -

(říkávala)

 

- Sakra kde mám brejle! -

(říkával)

 

- Krucinál dej ty nohy ze stolu -

(říkávala)

 

- Koukni....to je fáro, skvělý! -

(říkával)

 

- Hrrrrrrozně tě miluju!! -

(říkávala)

 

- To víš, že seš moje zlato! -

(říkával)

 

- A fakt mě nikdy nevopustíš?! -

(říkávala)

 

- Pocém pusó! -

(říkával)

 

- Táhni ty bastarde!! -

(říkávala)

 

        Znala sem je oba

a nehodlám to dál rozvádět

        ostatně koho by to vůbec

                                           zajímalo!


horák
22. 04. 2002
Dát tip
Tvá jízlivost mě baví. Sice to má asi sexuální podtext, ale už se těším na další výlevy.

hochstapler
11. 03. 2002
Dát tip
nevim co mam napsat dobre se to cte ale je to spis pro me takovy zpestreni takovej prach na botach ale tohle ber v dobrym to neni urazka... cau hochstapler michal.

--jo prach jo? .....................zpestření po čem...po těch sračkách tady?! (potěš pánbůh) /aspoň že to neni stejně dobrý/

Toxman
07. 03. 2002
Dát tip
Mat: Cituješ Knihu knih. Má to však ještě pokračování "...neboť jejich je Království nebeské." Ale to jsi mi už asi vzkázat nechtěla :-).

...ty si děláš srandu, viď....teď promiň jestli to přeženu.... .....pokud to byl vtip tak špatnej...a pokud to myslíš vážně...tak jede v tvém případě zřejmě o zabedněnost....víc než v mym případě psaní o druhejch.....

...komu vůbec dneska patří svět?...už dlouho sem o tom nepřemejšlela...naposled ležel svět u nohou....nevzpomínám si nevadí.....

Toxman
06. 03. 2002
Dát tip
Ano, my zabedněnci to máme v životě móooc jednoduché. (Můžu si říkat MY, že jo ? Dělá to totiž dobře našemu Egu !) Když něco "nechápeme", máme to aspoň na co svést. Takže když my (čistě hypoteticky) řekneme, "zkus psát o sobě" (ve skutečnosti to neřekneme, protože nás to až zas tak moc nezajímá), budeme asi největší trouba pod sluncem... Když řekneme: "Je jednoduché vidět okolí černě, když se sami vidíme bíle..." budeme asi padlí na hlavu. A nakonec pročpak vůbec odhalovat své nitro, když je odhalují jiní a stačí se na nich jen krásně povozit. Jsme prostě tupec, který to nechápe. Ale právě proto, že jsme tupec, proto nám to vůbec nevadí. Óooh jak jsme volní ve své omezenosti. Dobře nám tak.

..krásně meleš...

Toxman
06. 03. 2002
Dát tip
:-)

Krel
06. 03. 2002
Dát tip
zajímavé...a asi i pravdivé...chm..:-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru