Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis příteli

06. 03. 2002
1
0
841
Autor
Ladyannn

Milý příteli,

 

tento dopis bude jiný. Ne proto, že nás dělí vzdálenost, doba, po kterou jsme o sobě neměli zprávy, nebo naše rozdílné osudy. To, co nás dělí je ... život !

Víš, život je dar. Nikdy jsem si mého života nevážila. Snad proto, že mi přinesl jen slzy a smutek. Už tolikrát jsem se snažila vzpříčit se osudu, ale ten nám byl dán společně s životem jako jeho mladší bratr. Prostě jsem pochopila, že to nejde a já nedokážu dělat jako že nic, že jsem spokojený - šťastný člověk, který dosáhl svého cíle. Nejde to. A já to vlastně ani nechci.

Na tomto místě bych asi měla zpytovat své svědomí a psát ódy na život, ale já to neudělám. Je mi líto, že to končí takhle, ale přesto jsem za tuto chvíli vděčna. Snad časem pochopíš,...co říci tím chci. Teď už musím končit, neboť cítím, že každým tahem pera je mne méně. Už nemám moc času,...má chvíle se blíží.

Víš, měl bys mne vidět..Na sobě mám krásné nové šaty,..chci smrti ukázat, že jsem připravena a nebojím se té chvíle. Snad je to vše, co jsem Ti chtěla napsat.

    A tak, sbohem, příteli..už si pro mne přichází a já se dobrovolně odevzdávám do její moci. Ale něco mi slib: ani slzu. Neplač, ale směj se,...slav mou smrt. Víš, já jsem žila jen pro tento okamžik. A on je tu, náhle. Akorát o jedno Tě ještě poprosím: Řekni všem lidem, každému ptáčku, každému listu, každému tvoru, že je miluji. Všechny vás miluji.

                      Sbohem a buď zdráv...Přítel


Burlic
11. 02. 2005
Dát tip
Nevim jak moc si tenhle dopis myslela vazne...Doufam ze tohle mi muj nejlepsi pritel nikdy nenapise.

Biri
22. 03. 2002
Dát tip
Jednou jsem cetla bajecnou sbirku basni od H. Tahmiščiče a byl tam Poslední a První dopis příteli... to jen, že mi ten název teď vrátil o pár let dříve, kdy jsem zůstala stát a nemohla ani pohnout očima...

Biri
22. 03. 2002
Dát tip
Jednou jsem cetla bajecnou sbirku basni od H. Tahmiščiče a byl tam Poslední a První dopis příteli... to jen, že mi ten název teď vrátil o pár let dříve, kdy jsem zůstala stát a nemohla ani pohnout očima...

Biri
22. 03. 2002
Dát tip
ale...bylo to spíš trochu o něčem jiným, ale to neva

Amanda
09. 03. 2002
Dát tip
Silne... navozujici takovy zvlastni sedavy pocit mrazeni v zdech...

Krel
06. 03. 2002
Dát tip
... jako rozhovor ano, jako dopis mi to přijde divné, až kýčovité...

tanganika
06. 03. 2002
Dát tip
paci sa! najma-kazdym tahom pera je ma menej!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru