Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nepochopen

14. 12. 2014
8
11
634
Autor
vinca minor

Odolat pokušení
chtít být pochopen,
nevysvětlovat se,
pokývat hlavou,
s úsměvem mlčet.

Odolat pokušení
chtít být milován
nevnucovat se,
pokývat hlavou
a jít zase dál.

A dávat si pozor -
na oči především,
neprozradit se
pohledem gesty
ani v nejmenším.


11 názorů

pété
15. 03. 2015
Dát tip

zvláštně slova kladeš, líbí :) 


vinca minor
28. 12. 2014
Dát tip

Díky, reinko, tohle se vždycky dobře poslouchá. :)


reinka
25. 12. 2014
Dát tip

vinco, asi tuším o čem píšeš... jenže jak víš "časy se mění" :-))) Nadejde čas kdy budeš sebevědomá a jiní nepochopení... 


vinca minor
14. 12. 2014
Dát tip

Ostrich: díky za přání, jsem paradox sama o sobě. :)


vinca minor
14. 12. 2014
Dát tip

florian: už jo - předčasná únava životem...


Ostrich
14. 12. 2014
Dát tip

Dokud jsem nebyl milován a pochopen (ach jo, ta pýcha, ale nevím, jak situaci zkrátit bez pyšného vyznění...nehci skončit jako Niobé...tak jen v závorce pro mocnosti náhodné podotýkám, že pyšně to nemyslím), byl jsem hodně jiný...tenhle zásadní růstový směr ovlivňoval moje bytí asi tak, jako když malé miminko neví, co se děje, ale prostě MUSÍ lézt a snažit se stavět na ruce, kolínka, prozkoumat všechno kolem do posledního místečka, škvíry, rohu...

Nešlo to jinak. Kdekoliv byl záblesk možnosti, už jsem se po něm hnal.

A tak rezignovat na lásku spočívající v pochopení zdá se mi teď být v memetickém prostoru analogické rezignaci na chůzi v prostoru genetickém.

Ovšem nerezignovat - to  bolí. Těch pádů!

Možná že právě proto to většina  (nevím, odhaduji, jak by se to asi tak dalo zjistit...?) zatím spíš vzdává. I proto je lidský svět takový, jaký je.  To nepochopení uvnitř rodin se přenáší na děti.. Ale to je nadlouho, ne na jednu odezvu natož na jednu básničku.

Vyjádřila jsi  pocit  téhle chvíle dobře, doufám, že bude fungovat tak, jak taková terč významu zasahující vyjádření obvykle fungují - tj.paradoxně :o)


florian
14. 12. 2014
Dát tip

:) No, lze tak některé situace řešit; ale je to skutečně řešní? :)


/*


Čudla
14. 12. 2014
Dát tip

/*


4U
14. 12. 2014
Dát tip

líbí


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru