Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se stát básníkem

06. 03. 2002
1
0
865
Autor
Ladyannn

    Sedni si na zem a hlavu polož do vysoké trávy. Nech volně plynout myšlenky. Nadechni se, cítíš tu vůni a tu volnost, co plyne všude kolem?Tak pokračuj, jen pokračuj.

    Ruce polož podél těla a zapoj fantazii. Určitě by se našel někdo s kým by jsi tam chtěl být. Představ si ho, drž ho nejen ve své hlavě a nepouštěj ho. Vzpomínej na vše, co se mezi vámi stalo, na vaše pohledy. Neboj se vykouzlit na svém obličeji úsměv, když si vzpomeneš na radost a štěstí v jeho blízkosti.

   Rozhlédni se, vidíš tu nádheru kolem sebe? A je Ti líto, že jsi tam sám? Tak tehdy, právě v tu chvíli jsi básníkem.


našpiki
29. 03. 2003
Dát tip
Myšlenka je to hezká,někdy bych si to chtěla zkusit...Do teď jsem myslela,že lidi píšou básničky před,po a nebo při pokusu o sebevraždu.....snad to tak není... :)

papouch
07. 03. 2002
Dát tip
nó... já píšu báfničky doma, v kuchyni, v noci a lehce zlitej červeným vínem... :-) Nojo, já vlastně taky nejsem básník :-)

Vole
07. 03. 2002
Dát tip
papoux :))

Vole
07. 03. 2002
Dát tip
gbasni:ja som si myslel ze to je uplne inac...

Krel
06. 03. 2002
Dát tip
!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru