Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NĚKDO MI HACKNUL PROFIL

28. 01. 2015
0
18
848
Autor
aleš novák

žádám administraci serveru o zásah proti hackerovi, který se naboural do mého účtu aleš-novák.

díky.


18 názorů

Sněžka
29. 01. 2015
Dát tip

Přeju Ti plno radosti z (opětovně) nabyté existence :)


kupodivu nebylo :o)


Fouraix
29. 01. 2015
Dát tip
nojo. to bylo určitě heslo: heslo

Kočkodan
29. 01. 2015
Dát tip
Ano, ani já nemohu poprít radost z normalizace. A nekdy mám i chvilky, kdy lituji, ze byl zrusen trest smrti... ;-)

k úplné radosti schází jen to, aby byl pachatel odhalen a spravedlivě potrestán.


Diana
29. 01. 2015
Dát tip
Tak to jsme všichni rádi! :-)

Kolobajda
28. 01. 2015
Dát tip

Ahoj! Tak jsem tě odchytil začerstva. Přeji ti, aby tě už nikdy nic takového nepotkalo.


díky rychlé reakci administrátorů se podařilo hackera zneškodnit.

původní profil opět funguje pod mou kontrolou.


Diana
28. 01. 2015
Dát tip
Ber to sportovně, aleši! Aby se v tak velké komunitě, jako je Písmák, čas od času neobjevil psychopat, to by snad byl zázrak! :-)

Zordon
28. 01. 2015
Dát tip

Aleši nic si z toho nedělej, mě na firemní vánočním večírku někdo hacknul profil i anfas a udělal mi děsnou ostudu...mám důvodné podezření, že to tehdy byl pan Jameson :)


Oldjerry
28. 01. 2015
Dát tip

jo - všiml jsem si - nic, na to tě znám příliš dlouho...

 ahoj


ano. mé druhé já se tak vyjadřuje u spousty děl. Chocholoušek už je na cestě :o)


pedvo
28. 01. 2015
Dát tip

Právě mi přišlo na profil toto sděkení: „pises hrozny sracky kretene“ z adresy aleš-novák. Jsem z toho celý zoufalý, protože dosud jsem byl přesvědčen o své genialitě. Jak hrozné procitnutí do reality!


aleš-novák (s pomlčkou) je ukradený nick.


pedvo
28. 01. 2015
Dát tip

Já výplody Aleše-Nováka za sračky nepovažuji a zajímají mě. Autor, píšící pod jeho jménem by měl mluvit za sebe a ne za ostatní.


tyhle tvoje sracky nikoho nezajimaj vole!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru