Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkáza

28. 01. 2000
0
0
825
Autor
Raddie

Jarničko, tak moc Tě miluju! Jsem masochista, dívám se, jak Tě líbá ten, který je mým nejlepším kamarádem. Nevím, jak dál, láska se mísí s přátelstvím, čest bojuje s vášní. Remíza není řešení. Hledám východisko. Smrt? To není to pravé. Možná by to pro mne bylo nejlepší, ale Ty bys to určitě nevzala. Ty miluješ jeho, on miluje Tebe. A já se mohu pouze z dálky dívat, vidět svoji zkázu v přímém přenosu.
. . .

Saxanka
14. 05. 2000
Dát tip
Asi vím do určité míry jak se cítíš,stalo se mi to taky,ale komu ne že? Ted jsou slova marná,ale bude líp..... Doufám že aspon Tobě...

Miroslawek
02. 02. 2000
Dát tip
Taky se mi to stalo, s nejlepším kamarádem, ale když oni se k sobě tak hodí a jde jim to už tři nebo snad čtyři roky. Ani přátelství neutrpělo a dneska jsem rád, když je vidím. Patří k sobě.

Merle
31. 01. 2000
Dát tip
Nesobecká, přející láska je hlavně hodná obdivu, obvzlášť, když je neopětovná. Ne že by ti to ten můj obdiv nějak ulehčil...
Řešení nemám, a tím co bych (snad) udělal já tě nebudu unavovat. Tak akorát: hodně štěstí chlape.

Bibša
30. 01. 2000
Dát tip
Jarda miluje Boženu, Božena miluje Karla, Karel miluje Šárku a Šárka zase Jardu ... hm, ten život je ale šíleným, co? V tomto případě doporučuju pravidlo : Jdi s tím, kdo tě má rád (aspoň na přechodnou dobu)!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru