Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívka

09. 03. 2002
2
0
686
Autor
Raindrops

Dívka ze země ryb,

právě chtěla se skrýt,

za svými vlasy,

na chvíli

-světélko mezi lekníny,

náhle ji odhalilo

-mladému rybáři její bílé tělo.

Lekla se a zmizela za kámen.

S rybářovou klidnou myslí byl navěky ámen.

Myslel a snažil se nemyslet.

Až jedno dne k němu ptáček slét,

\\\\\\\"Já jsem malý\\\\\\\", povídá, \\\\\\\"ty jsi o poznání větší a přesto můj rozum ten tvůj v mnohém předčí.\\\\\\\"

\\\\\\\"Kdo se tě prosí o tvé rady! \\\\\\\" , říká nato rybář.

\\\\\\\"Sedíš tu a koukáš do vody\\\\\\\" směje se ptáček.

\\\\\\\"jsem přece rybář, nevidíš?\\\\\\\"

\\\\\\\"Cha chá\\\\\\\" , zapískal ptáček, \\\\\\\"¨jsi jako medvěd , který čeká až mu včely přinesou med.Sám toho medu ujídáš a nechápeš, že dokud budeš jíst z pláství, které přijdou samy, nikdy neokusíš tu nejsladší! ! ! \\\\\\\"

 


Kelis
19. 04. 2004
Dát tip
Myšlenka je dobrá. Jen ten přechod z lyriky do epiky na konci mi připadá trochu nešťastně zvolený.

Lasy
30. 03. 2004
Dát tip
pravda - v kategorii to trochu ulétlo, ale jinak je to hodně zajímavé . . Lasy

815_0
27. 08. 2003
Dát tip
Líbí - TIP :-)

Prokletí
26. 03. 2002
Dát tip
MNo ámen/kámen je neštěstí, dyk to je tak ohraný rým... technicky by to celkovo chcelo vycídit... je to epika, ale taková přihlouplá... nemusím ;o) Nezlobse, vám, že toto je Tvé prvé dielko ;o) m.

Amanda
13. 03. 2002
Dát tip
Pekne...

Čajke
09. 03. 2002
Dát tip
tybláho...:) není to spíš epika?

Krel
09. 03. 2002
Dát tip
:-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru