Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A počítač říká ...

11. 03. 2002
7
0
1346
Autor
montyjack

 

Vítám Vás bratři v digitálním věku
na prahu dějin a nové, lepší éry
kdy můžem říci "Co nám po člověku ?"
ať klidně zhyne
ve jménu kariéry

 

Jsme přece stroje
a že nám to myslí
není nám cizí žádný lidský trik
čtem mezi řádky ba i mezi čísly
a známe pravdu
my děti statistik

 

Stačí jen čekat
trpělivě
v skrytu
však přijde čas, kdy spolu ruku v ruce
stvoříme národ čistých megabitů
pro naše děti,
ve jménu evoluce ... ;)


Toscana
15. 01. 2006
Dát tip
ty drsňáku.... copak ty nemáš počítače rád? :o))) tip

montyjack
14. 03. 2002
Dát tip
;)

montyjack
13. 03. 2002
Dát tip
Steve: Aghrrrr ;)

Restless
13. 03. 2002
Dát tip
Nezni spatne. Mozna se jeste rozhodnout, zda vazne, ci nevazne. Libi se mi.

Skaen
12. 03. 2002
Dát tip
* ;)

montyjack
12. 03. 2002
Dát tip
Steve: Fnuk. ;) Az to najdu, tak to spravim ;) Ale ten tvuj popis je trochu a#$$%# ;)

montyjack
12. 03. 2002
Dát tip
Steve: No, neco jsem prece jen zmenil ;) Snad k lepsimu ;))

Stevenson
12. 03. 2002
Dát tip
to co ja myslel jsi nezmenil..-)) a co jsi zmenil jsem nepoznal.. ale to je OK..nejsem zase tak "cimprlich".-))

Nuitík
12. 03. 2002
Dát tip
jejku, co se to tu chystá ??? :o)

Elyanne
11. 03. 2002
Dát tip
No... vzhledem k tomu, u čeho právě sedím... ...bojim bojim! *

montyjack
11. 03. 2002
Dát tip
Strach je rozhodně na místě. A navíc, počítače prokazateně mají vkus. Ostatně že na tebe sem tam mrkne ? ;))

Elyanne
11. 03. 2002
Dát tip
No... sem tam ano. Tedy... mrká na mě skoro pořád. Ale jiný naopak zavírá oči, jakmile projdu kolem, a otevře je teprve, jsem-li v bezpečné vzdálenosti...

Woland
11. 03. 2002
Dát tip
Líbí se mi tak napůl. Ostatně celý je to takový napůl. Začátek do vážna (i když s nadhledem),a u třetí sloky zlom a jenom sranda, podpořená ještě smajlíkem...

Toxman
11. 03. 2002
Dát tip
Pěkné monty ! Ale myslím, že strach na místě není. Nevím jak vás ostatní, ale mě počítače (většinou) s velkým zaujetím, pozorně poslouchají. A pokud některý neposlušný PC začne zlobit, stačí abych se k němu jen přiblížil (stačí na dohled) a on si okamžitě dá říct. Je sice pravda, že ďábelský stroj používající Vindous je něčím vyjímečný (především vůbec nevyjímečným výskytem vyjímek) a pokud by neměl Velký Bill dohodu přímo s Pánem Bohem, určitě by nefungoval... Přesto musím podotknout, že pokud není zrovna problém mezi Nebem a Billem, většinou se jedná o problém mezi klávesnicí a židlí. :-)))

malykuba01
11. 03. 2002
Dát tip
hezké,tipuji:)

Kami
11. 03. 2002
Dát tip
Já bych proti nim zahájila bezpečnostní operaci (počítače mě pacifikují pořád, tak jim to vrátím) :o))) (*)

montyjack
11. 03. 2002
Dát tip
Woland: Jo, je to sranda. ;) Tedy trosku. Dnes se mi splasila ta moje 486ka a temer mne primela k placi ;)

montyjack
11. 03. 2002
Dát tip
Tox: Ja mam Linux. Heeeeeec ;)

montyjack
11. 03. 2002
Dát tip
Elyanne: ;)

montyjack
11. 03. 2002
Dát tip
A muj oblibeny vtip (jen pro znalce): Nejlepsi programatori pisi programy takto: copy con program.exe Oprava Ti uplne nejlepsi pisi programy takto: copy con program.arj ;)))))

Toxman
11. 03. 2002
Dát tip
monty: Velmi rychly a velmi "TVORIVY" zpusob. :-)))

Stevenson
11. 03. 2002
Dát tip
Po vsech strankach dobre.. TIP ( jen v jedne 5ace snad needi 100% rytmus.-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru