Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Borrowed new books

19. 05. 2015
4
9
644
Autor
tesil boy

Terrarium magnum

+

 

To Dutruel ti písk

že k ránu moře nešumí

jen koráby jej obrázdí a...

STOP!

tyhle plané řeči po mne nechtěj

instantní čtenáři

to raději sním vína špunt

a budu běhat po vřesovišti

nahý

 

-

 

do těla trámy se mi zařízly

má duše udělala vřísk!

jak gejzír z duté skály

stesky vytryskly

a já

se nad vodami vznáším

coby kormorán

 

=

 

přívalový déšť

spláchl dým nad ranním ohništěm

pokroucené tváře jejich kořistí

se marně snaží

zachytit alespoň pár kapek

 

<>

Budu se ještě musit mnohému naučit, nežli má neznalost dostatečně pomine a vše výše budu sto pochopit.

×÷

Svíce se projevuje plamenem, lidská ruka dílem, Boží vůle prozřetelností.

n!

Je tolik možností paralelních světu, a my jsme si vyvolili právě tento jeden.

 

 

Krajně omezená plodnost

 

a my? jen pouhé ozvěny

však i slovo má hmotný status

nač ta extrémní skepse?

stejně nakonec přijdeš ty

Grošáku

a celý svět ti k nohám ulehne

 

což vypůjčeno jest

k Tobě se zas navrátí


9 názorů

Rosaznosa
26. 05. 2015
Dát tip

1. Verše! Verše!! Verše!!!

2. Obávám se, že v tomhle bodě se budeme muset obejít bez důkazu i renomovaného kritika a spokojit se s tím, že holt máme odlišný názor. Jinak "není to úplně špatné" je pozitivní hodnocení.


Rosaznosa
25. 05. 2015
Dát tip

Juan: Já velice dobře chápu, že poezie, která obsahuje rýmy jako "a my? jen pouhé ozvěny" nebo "Je tolik možností paralelních světu, a my jsme si vyvolili právě tento jeden." je prostě špatná poezie nebo v lepším případě poezie nezralá. Moc se mi líbí, jak je tesil boy ve svých kritikách upřímný, asi to s poezií myslí vážně; tak si myslím, že si taky zaslouží názor podaný bez příkras.


Rosaznosa
25. 05. 2015
Dát tip

Juan: Já velice dobře chápu, že poezie, která obsahuje rýmy jako "a my? jen pouhé ozvěny" nebo "Je tolik možností paralelních světu, a my jsme si vyvolili právě tento jeden." je prostě špatná poezie nebo v lepším případě poezie nezralá. Moc se mi líbí, jak je tesil boy ve svých kritikách upřímný, asi to s poezií myslí vážně; tak si myslím, že si taky zaslouží názor podaný bez příkras.


Rosaznosa
22. 05. 2015
Dát tip

Milý malý sráči, najdi si prosím, jak se píše to tvé "sto pochopit". Jinak to úplně špatné není. Jsou tu i horší básničky, i když ne o moc. Dávám tip za snahu *.


tesil boy
20. 05. 2015
Dát tip

S tím Grošákem ses trefil.

Srozumitelnější být neumím, bohužel, ale podle nálady to zkusím. Děkuji za koment, ahoj.

tb


Kolobajda
20. 05. 2015
Dát tip

Ze všech tvých (tří) "volných veršů" mě tahle zaujala nejvíc... jen piš!  A prosím, buď trochu srozumitelnější, to by vůbec nebylo na škodu. Zaujala mě atypická forma grafického uspořádání. Působí esteticky.

Because I´m 66 = "be on borrowed time" , dovolím si menší glosu: Tzv. surrealistů je tu dost, možná až moc dost... Ale je nás tady několik recesistů, co píšeme většinou blbinky. Možná bys mohl zkusit ještě někdy ke mně nahlídnout.

P.S.: Grošák = Bůh? (anebo nic nechápu?)   Dávám tip /**


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru