Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

May 20

27. 05. 2015
1
1
256
Autor
Kuntakinte

Čich, chuť, zrak, hmat a sluch a božský dech nebo jsem se snad v něčem dneska splet:o)))

Zavadil jsem dnes o vůni šeříku a říkám si bože jakou mám kliku, že mám nos, který cítí:o)) Spatřil jsem dnes svícen kvetoucího kaštanu, krásou omámen a svým zrakem ohromen, jenž to co miluje všude kolem sebe vidí:o)))Ochutnal jsem halušky v hospodě, kde teplo bylo a v kamnech se díky božskému počasí zatopilo. Děkuji za chuť jímž jsem obdařen, děkuji za kůži skrze kterou jsem se světem propojen. Vychutnal si kafe i cigáro, páč jsem neměl žádné ráno. O to silnější prožitek to byl, když jsem cígem míru, kolem sebe oblak božský vytvořil. Kliku mám, páč potkal jsem dítě cikánské, jenž opět za ruku mě drží, kliku mám, páč jsem propojen srdcem svým i s tímhle tvorem kouzelným. A další dítě krásné piháté, jeho tváře kouzelnými puntičky poseté a jeho šibalský úsměv, jenž daroval mi. Kliku mám, páč štěstí nenosím tady jenom sám. Déšť jemný, jenž snáší se dnes na zem, miluju býti obdařen tím darem, kde všechno kolem vás je jako tenhle déšť, jemné jako čokoláda milka, jenž dnes hladila mé chuťové pohárky a já děkuji za smysli, jímž je člověk obdařen, díky kterým, pakliže je správně naladěn, bude ze života vždycky ohromen. Symfonie, píseň, která tvoří světy, hraje ve všem, jen je třeba naladit se na ty správné noty. Avšak i můj sluch není jen tak někdo, slyší to co se mu líbí než, aby naslouchal slovům křivým. I to mě život naučil naslouchat jen a jen písni hmmmmmmmm, jenž hluboko vnitru mém resonuje se světem, jímž jsem tady a teď obklopen. Navíc už nic nemusím, jen dál s pocitem blahobytu užívám si v tomhle světě každé nadechnutí, páč vše co se týká mě a vše co chci, ke mně samovolně proudí. Celý rok mě trvalo než jsem naladil tuhle strunu, avšak břinká a břinkat bude všude kudy půjdu.


1 názor

za ten epikurejský a současně smířený postoj ..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru